ساماندهی میدان معلم سمنان با هدف کاهش ترافیک انجام شد


ساماندهی میدان معلم سمنان با هدف کاهش ترافیک انجام شد

سمنان- ایرنا- عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سمنان گفت: هدف از ساماندهی و اجرای طرح‌های عمرانی در میدان معلم شهر سمنان کاهش ترافیک و سوانح رانندگی است.

محمد زحمتکش عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سال‌های گذشته تصمیم‌های اشتباه برای کنترل ترافیک در میدان معلم سمنان انجام شد اما طرح‌های جدیدی برای رفع دغدغه شهروندان در این منطقه پیش‌بینی می شود.

وی خاطر نشان کرد: طرح زیباسازی و ساخت بلوار وسط در اطراف میدان معلم در حال انجام است که با هماهنگی‌های انجام شده مشاور و مسئولان امر با مدیریت اصولی برای تکمیل این طرح در روزهای آینده اقدام می کنند.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سمنان تصریح کرد: طرح‌های کنترل ترافیک از یکسال گذشته با همکاری مسئولان مربوط شهر سمنان در دست اجرا است و با بهره‌گیری از مشاوران برجسته در بخش شهری می توان دغدغه شهروندان در بحث ترافیک را به حداقل رساند.

زحمتکش ادامه داد: در سال‌های گذشته چند طرح ناموفق برای کنترل ترافیک میدان معلم سمنان انجام شد اما به شهروندان اطمینان خاطر برای کاهش سوانح رانندگی در این منطقه از مرکز استان با اصلاح‌های عمرانی داده می شود.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سمنان اضافه کرد: سردرگمی رانندگان وسایل نقلیه به دلیل مشکلات فنی در میدان معلم از دغدغه‌های اساسی مسئولان شهر سمنان است که با اتخاذ راهکارهای جدید طرح‌های نوین برای کنترل ترافیک در این منطقه پیش‌بینی شده است.

مسیر تردد خودروها در میدان معلم سمنان با توجه به وجود پل شهید شاطری از محور شرقی- غربی در بالای این میدان، در ۲ نوبت به صورت آزمایشی تغییر کرد که نارضایتی شهروندان را در سال‌های گذشته به همراه داشت.

براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ شهر سمنان ۱۸۵ هزار و ۱۲۹ نفر جمعیت دارد.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم