مسیر جام حذفی کوتاه و حساس است


مسیر جام حذفی کوتاه و حساس است

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: مسیر جام حذفی بسیار کوتاه اما حساس است که برای رسیدن به هدف نیازمند تمرکز زیاد هستیم چرا که یک اشتباه می تواند تیم را از جام حذفی خارج کند.

احمد جمشیدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیمداری این باشگاه در حوزه بانوان در فصل جدید رقابتها اظهار کرد: در تمام رشته‌هایی که سال گذشته تیمداری داشتیم، امسال نیز تیمداری خواهیم کرد. سرمربی و کادر فنی بیشتر رشته‌های باشگاه مشخص شده اند. تیم فوتبال بانوان، در حال تمرین است. همچنین در حال مذاکره با چند مربی برای هدایت فصل جاری این تیم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان به زودی اعلام می شود

وی در پاسخ به این که آیا مژگان مدایم‌زاده سرمربی فصل آینده ذوب‌آهن خواهد بود یا خیر؟ افزود: مدایم زاده یکی از گزینه‌های احتمالی ما در این رابطه است، نفرات دیگر هم مدنظر ما هستند که با آن‌ها در حال مذاکره هستیم و با مربی که بتواند فوتبال بانوان باشگاه را در حد و اندازه های نام ذوب‌آهن هدایت کند، قرارداد خواهیم بست و بلافاصله بعد از اینکه سرمربی معرفی شد، کادر فنی تیم معرفی و تکلیف بازیکنان نیز مشخص خواهد شد.

رضایت بازیکن خارجی بسکتبال را گرفتیم

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در مورد وضعیت تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: تیم بسکتبال حدود یک ماهی است که تمرینات خوب و منظمی را زیر نظر کیوان حاتمی انجام می‌دهد تا آماده حضور در لیگ شوند.

وی تصریح کرد: بدهی ذوب‌آهن در ارتباط با لورن وود بازیکن خارجی که حدود شش سال بود درگیر آن بودیم حل شد و رضایت این بازیکن گرفته شده است. در ارتباط با گرفتن بازیکن خارجی در تمام رشته‌ها به جز فوتبال بزرگسالان به مربیان اعلام کردیم که تاجایی که امکان دارد از بازیکنان خوب و با تکنیک بومی اصفهان استفاده کنند تا مسیر رشد و پیشرفت بازیکنان اصفهانی هموارتر شود؛ چراکه این پتانسیل در ورزش اصفهان وجود دارد. از اهداف هیئت مدیره جدید حمایت از ورزشکاران خوب و مستعد بومی است تا آماده حضور در تیم‌های اصلی و بزرگسالان شوند.

ارسلان بازیکن متعصبی است

وی در خصوص ارسلان مطهری تاکید کرد: بارها گفته ام درست نیست، یکسری سوالات بلافاصله بعد از مسابقه از مربیان و بازیکنان پرسیده شود، چرا که هنوز آن‌ها در هیجان و شرایط مسابقه هستند و باید شرایط آن‌ها را درک کرد. ارسلان یکی از بازیکنان خوب و با تعصب ذوب‌آهن است. این که خبرنگاری بعد از یک بازی سنگین چنین سوالی می‌کند، درست نیست. ارسلان هم نظر شخصی خود را گفته است. اعتقاد دارم، علایق و سلیقه افراد به خودشان مربوط است و نباید آن را در کار دخیل دانست. زمانی که این گونه در رسانه‌ها مطرح می‌شود، هواداران هم ناراحت و نگران می‌شوند. در تماس‌هایی که هواداران داشتند، اعلام کردم ایشان یکی از بازیکنان خوب ما در بازی‌های آسیایی و لیگ فصل گذشته بوده و عملکرد بسیار خوبی در تیم داشته است و بهترین بازیکن ما است. اینکه چنین صحبتی کرده است را نادیده بگیرید و مشکل حل شده است. ارسلان مطهری یکی از بازیکنان با تعصب ذوب آهن است.

جمشیدی درارتباط با وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: در چند بازی اخیر ذوب‌آهن خیلی خوب کار کرده و نمایش قابل قبولی داشته است. تیمی که منصوریان تشکیل داده؛ ترکیبی از جوانان و بازیکنان با تجربه است و بازی هایی که انجام دادند بسیار عالی و باکیفیتی بوده است و رضایت هواداران و کارشناسان را به دنبال داشته است. شرایط ذوب‌آهن امیدوارم کننده است و در آینده هم تیم با کیفیت‌تری خواهیم شد و به طور قطع می‌توانیم سیر صعودی در جدول داشته باشیم تا بتوانیم در جایگاهی که شایسته آن هستیم قرار گیریم.

هر دو تیم آماده دربی اصفهان هستند

وی افزود: بازی خوب و سنگینی در جام حذفی در مقابل پارس جنوبی داشتیم که توانستیم با پیروزی به دور بعدی صعود کنیم. رسیدن به جام حذفی راه کوتاهی است که نباید آن را از دست بدهیم و این نیاز دارد که با تمرکز کار کنیم. بعد از این بازی باید ریکاوری لازم را انجام دهیم و بلافاصله آماده دربی شویم تا با تیمی آماده به دربی برویم و بتوانیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم.

جمشیدی با اشاره به شرایط و بازی های دو تیم سپاهان و ذوب آهن در لیگ گفت: شرایط دو تیم نشان از آمادگی خوب آن‌ها دارد و امیدوارم تماشاگران جدای از نتیجه شاهد بازی خوبی در دربی اصفهان باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا