احترام به سالمندان نشانگر معنویت و دینداری است


احترام به سالمندان نشانگر معنویت و دینداری است

مشهد- ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) احترام به جایگاه سالمندان را در سطح جامعه نشانگر معنویت و دینداری توصیف و بیان کرد: تکریم سالمندان یک ارزش پایدار است.

سید مرتضی بختیاری روز سه شنبه در نهمین همایش ملی سالمندان نخبه زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در مشهد افزود: از نظر بزرگان دینی و ائمه اطهار (ع) جایگاه سالمندی بسیار ارزشمند و مورد احترام فراوان است.

وی با بیان اینکه در منش و سیره امامان معصوم (ع) سالمندان حرمت فراوان دارند اظهار داشت: از این سیره باید به بهترین نحو پیروی کرد تا بتوان به سوی جامعه ایده آل و مطلوب پیش رفت.

وی گفت: کمیته امداد که یادگار ماندگار امام خمینی (ره) و تحت نظارت رهبر معظم انقلاب است به عنوان نهاد انقلابی با افتخار دست سالمندان را می بوسد و در تمام ابعاد و بی هیچ منتی به این عزیزان خدمات می دهد.

بختیاری افزود: تمام دستگاه های اجرایی، اصحاب رسانه و مطبوعات رسالت دارند که در زمینه فرهنگ سازی برای تکریم سالمندان برنامه داشته باشند.

وی ادامه داد: در روز سالمند نیز همه بخش های کشور باید این قشر را بطور ویژه مورد احترام قرار دهند.

نهمین همایش ملی تجلیل از سالمندان نخبه زیرپوشش کمیته امداد کشور با حضور ۸۰۰ نفر از سالمندان منتخب از ۳۱ استان کشور مدت سه روز در مشهد ادامه دارد.

۷۴۹۶/۶۰۵۳


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان