فیلم The King’s Man: تریلر جدید اعضای اولیه این سرویس جاسوسی را نشان می‌دهد


فیلم The King’s Man: تریلر جدید اعضای اولیه این سرویس جاسوسی را نشان می‌دهد

فرانچایز کینگزمن یکی از فرانچایزهای موفق دیزنی است و حال تریلر جدیدی از فیلم The King’s Man که به گذشته این سرویس جاسوسی می‌پردازد منتشر شده است. تریلر جدیدی که از فیلم The King’s Man منتشر شده است به گذشته این سرویس جاسوسی در دوران جنگ جهانی اول می‌پردازد. با این حال که پس از اتفاقات اخیر Fox رسما به کمپانی‌های تحت مالکیت دیزنی پیوسته است،...

فرانچایز کینگزمن یکی از فرانچایزهای موفق دیزنی است و حال تریلر جدیدی از فیلم The King’s Man که به گذشته این سرویس جاسوسی می‌پردازد منتشر شده است.

تریلر جدیدی که از فیلم The King’s Man منتشر شده است به گذشته این سرویس جاسوسی در دوران جنگ جهانی اول می‌پردازد. با این حال که پس از اتفاقات اخیر Fox رسما به کمپانی‌های تحت مالکیت دیزنی پیوسته است، برنامه‌ چندان تغییر نکرده است و قرار است برای یکی از فرانچایزهای آنان به زودی دنباله‌ای منتشر شود این فرانچایز همان کینگزمن است. «متیو وان» (Matthew Vaughn) توانست این فرانچایز را از روی کتاب‌های مصور نوشته شده توسط «مارک میلر» (Mark Millar) به روی پرده‌های سینما آورد. فیلم Kingsman: The Secret Service موفقیت چشمگیری داشت و باعث شد که فاکس برنامه‌‌ای برای دنباله‌های این فرانچایز داشته باشد.

با این که فیلم Kingsman: The Golden Circle که در سال 2017 منتشر شد آن گونه که انتظار می‌رفت موفق نبود ولی وان توانست به کمک آن دنیایی برای فرانچایز کینگزمن درست کند. اقدام بعدی در همین راستا انتشار فیلم The King’s Man است که طرفداران را به مدت‌ها قبل و زمان پیدایش این سرویس جاسوسی می‌برد. تا چند روز پیش تنها یک تریلر برای این پیش درآمد منتشر شده بود ولی حال اوضاع فرق می‌‌کند. از آن‌جایی که فاصله کمی با تاریخ انتشار این فیلم در ماه فوریه داریم؛ فاکس و دیزنی تریلر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند.

در ابتدا نسخه کوتاه‌تر این تریلر در طول Sunday Night Football منتشر شد ولی 20th Century Fox مدتی بعد تریلر کامل این فیلم را منتشر کرد. این تریلر شخصیت‌های دوک آکسفورد با بازی «رالف فینس» (Ralph Fiennes) و کنراد با بازی «هریس دیکینسون» (Harris Dickinson) و همچنین تهدیدی که عاملش گریگوری راسپوتین با بازی «رایس ایفانز» (Rhys Ifans) است را نشان می‌دهد.

درست مانند فیلم‌های قبلی سری گینگزمن این فیلم هم مملو از استایل و سبک خاص اکشن وان است. وان صحنه‌های اکشن به یاد ماندنی برای ما خلق کرده است از نبرد در کلیسا گرفته تا مبارزه پایانی فیلم اول؛ پس احتمال این که دوباره شاهد مبارزات جذاب و جالب باشیم بسیار زیاد است. با این حال سبک خاص وان تنها عنصر آشنا برای طرفداران این سری نخواهد بود.

لازم به ذکر است که در فیلم The King’s Man شاهد همان رابطه استاد و شاگردی بین فینس و دیکینسون هستیم که بین کالین فرت و تارون اگرتون بودیم. با این حال تاکید تریلر روی رابطه این دو نبوده است. تمرکز تبلیغات روی نشان دادن شخصیت‌های جیمون هونسو و جما آرترتون بوده است، آن‎ها هم در این بازه زمانی عضو سرویس کینگزمن هستند. آن‎‌ها در طول جنگ جهانی اول مشغول مبارزه با راسپوتین و ارتشش خواهند بود، با این حال هنوز نمی‌دانیم که نقشه پلید او برای غلبه بر دنیا چیست؟ فیلم The King’s Man در تاریخ 14 فوریه 2020 (25 بهمن) منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره فیلم The King’s Man چیست؟ آیا وجود بازیگران مطرح در این فیلم می‌تواند باعث موفقیت بیشتر آن نسبت به Golden Circle شود؟

فیلم The King’s Man: تریلر جدید اعضای اولیه این سرویس جاسوسی را نشان می‌دهدفیلم The King’s Man: تریلر جدید اعضای اولیه این سرویس جاسوسی را نشان می‌دهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان