یک هزار و 300 سارق در همدان دستگیر شدند


یک هزار و 300 سارق در همدان دستگیر شدند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک هزار و 300 سارق از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور امسال در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز پنجشنبه در دیدار کارکنان انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: ۱۸ باند سرقت در این مدت زمان متلاشی شدند و آمار جرائم خشن رو به کاهش است.

وی ببان کرد: هفته ناجا فرصتی برای بیان بخشی از عملکرد و مجاهدت‌های پلیس در حوزه‌های مختلف است همچنین در نشست های مختلف چگونگی رسیدن به امنیت مطلوب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ۱۶۰ برنامه برای هفته ناجا پیش بینی شده است گفت: همایش پیاده روی عاشوراییان، حضور در نماز جمعه، تست قند خون مردم و خدمات رسانی کادر پزشکی در حاشیه شهر به مردم بخشی از این برنامه ها است.

سردار کامرانی صالح از برگزاری یادواره ۳۳۰ شهید ناجا همزمان با هفته ناجا خبر داد و افزود: ۲ شهید امسال در کبودراهنگ و ملایر در حال خدمت به عنوان مرزبان تقدیم انقلاب اسلامی شدند.

وی گفت: ۴۴ هزار پرونده از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور در کلانتری و پاسگاه های این استان تشکیل و ۱۱۰ هزار فقره اوراق قضایی پیگیری شده که در این باره ۵۰ درصد افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نشان از تلاش پلیس است که در این حوزه ۵۳۷ هزار تماس با این مرکز امسال برقرار شده است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: ۵۰ درصد تماس های مرکز فوریت های پلیسی عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: ۲ هزار فعال در امر کالای قاچاق نیمه نخست امسال دستگیر و خودروی آنها توقیف شد که ارزش ریالی کالاهای کشف شده یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در حوزه پلیس فتا با ۵۰ درصد افزایش کشف جرائم مواجه بوده‌ایم و ۸۵ درصد جرائم فضای مجازی کشف و ضبط شده که بیشتر پرونده ها کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیر مجاز است.

سردار کامرانی صالح کشف سه تن و ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر، انهدام ۴۲ باند، دستگیری پنج هزار مصرف کننده و توزیع کننده را از دیگر اقدام ها برشمرد.
۷۵۲۶/۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم