ماجرای ترور حاج قاسم سلیمانی


ماجرای ترور حاج قاسم سلیمانی

یم تروریستی اجیرشده ی سرویس های اطلاعاتی صهیونیستی_عربی که قصد منفجر کردن بیت الزهرا در شهر کرمان با بیش از 500 کیلوگرم موادمنفجره و ترور سردار سلیمانی را داشتند، توسط نیروهای اطلاعات سپاه شناسایی و در کرمان دستگیر شدند.

کد خبر: 88677 ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۱۸:۱۸:۲۷

یم تروریستی اجیرشده ی سرویس های اطلاعاتی صهیونیستی_عربی که قصد منفجر کردن بیت الزهرا در شهر کرمان با بیش از ۵۰۰ کیلوگرم موادمنفجره و ترور سردار سلیمانی را داشتند، توسط نیروهای اطلاعات سپاه شناسایی و در کرمان دستگیر شدند.

شکست طراحی عبری ـ عربی برای ترور سرلشکر سلیمانی

رئیس سازمان اطلاعات سپاه:

در طراحی سرویس های عبری-عربی قرار بود تیم تروریستی وابسته و اجیر شده با ورود به کشور در ایام فاطمیه ، محلی در جوار حسینیه مرحوم پدر سردار سلیمانی را خریداری کرده و با استقرار در آن ۳۵۰ تا ۵۰۰ کیلو مواد منفجره را تهیه و از طریق ایجاد کانال در زیر حسینیه قرار دهند تا زمانی که این سردار عزیز به رسم همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورا در این حسینیه و در جمع عزاداران حسینی حضور می‌یابند، آن را منفجر کنند.

آنها با این اقدام شوم درصدد بودند یک جنگ مذهبی را راه اندازی و بگویند مسئله انتقام داخلی بوده است.

به فضل الهی برغم برنامه ریزی چند ساله به سد هوشمندی و هوشیاری فرزندان ملت ایران برخورد و قبل از اقدام در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

اعضای این تیم پس از دستگیری گفتند می خواستیم عملیات ایام فاطمیه را به ایام محرم و تاسوعا و عاشورا بیاوریم تا با ترور سردار سلیمانی اتفاق بزرگی را برای بر هم زدن اوضاع داخلی و افکار عمومی رقم زنیم.

با الطاف الهی و کار دقیق و هوشمندانه اطلاعاتی با دستور سردار فرمانده محترم کل سپاه قبل از تاسوعا و عاشورا موفق شدیم با دستگیری این تیم سه نفره توطئه و برنامه ریزی چند ساله سرویس های عبری-عربی برای ارتکاب چنین جنایتی را خنثی و با شکست مواجه سازیم.

این ها آنقدر به موفقیت طراحی و عملیات خود اطمینان داشتند که حتی نخست‌وزیر خبیث رژیم صهیونیستی مدتی قبل اظهار کرده بود که ما سردار سلیمانی را ترور می کنیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرایط دریافت وام تشویقی ازدواج دهه شصتی ها چیست؟