تماشا کنید: یک بازی The Walking Dead برای واقعیت مجازی منتشر می‌شود


تماشا کنید: یک بازی The Walking Dead برای واقعیت مجازی منتشر می‌شود

سری The Walking Dead با بازی The Walking Dead: Saints And Sinners به واقعیت مجازی پا خواهد گذاشت. در ادامه همراه گیم‌شات باشید. پس از تعطیل شدن استودیوی «تل‌تیل گیمز» (Telltale Games) و ایجاد مشکلات در عرضه‌ی فصل نهایی The Walking Dead، بالاخره «اسکای‌باند گیمز» (Skybound Games) قسمت‌های پایانی این عنوان را عرضه کرد و فصلی از The Walking Dead در...

سری The Walking Dead با بازی The Walking Dead: Saints And Sinners به واقعیت مجازی پا خواهد گذاشت. در ادامه همراه گیم‌شات باشید.

پس از تعطیل شدن استودیوی «تل‌تیل گیمز» (Telltale Games) و ایجاد مشکلات در عرضه‌ی فصل نهایی The Walking Dead، بالاخره «اسکای‌باند گیمز» (Skybound Games) قسمت‌های پایانی این عنوان را عرضه کرد و فصلی از The Walking Dead در عرصه‌ی بازی به پایان رسید و حال، قرار است که فصل جدیدی آغاز شود از آنجا که اسکای‌باند بازی The Walking Dead: Saints And Sinners را در راه دارد.

The Walking Dead: Saints And Sinners همان‌طور که گفته شد عنوانی واقعیت مجازی است که شما را با دسته‌ی عظیمی از زامبی‌ها مواجه می‌کتد و لازم به ذکر است که با عنوان واقعیت مجازی دیگر از The Walking Dead با نام Walking Dead: Onslaught که اوایل امسال معرفی شد ارتباطی ندارد. تمرکز این عنوان بر روی واقعیت مجازی است و در حال حاضر اعلام نشده است که نسخه‌ای غیر واقعیت مجازی از آن منتشر خواهد شد یا خیر.

The Walking Dead: Saints And Sinners در 23 ژانویه‌ی 2020 مصادف با 3 بهمن 1398 برای دستگاه‌های واقعیت مجازی روی پی‌سی منتشر خواهد شد. در ادامه تریلر منتشر شده از این عنوان را مشاهده می‌کنید:

تماشا کنید: یک بازی The Walking Dead برای واقعیت مجازی منتشر می‌شودتماشا کنید: یک بازی The Walking Dead برای واقعیت مجازی منتشر می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)