تریلر زمان عرضه‌ی بازی Death Stranding توسط خود کوجیما ویرایش می‌شود


تریلر زمان عرضه‌ی بازی Death Stranding توسط خود کوجیما ویرایش می‌شود

هیدئو کوجیما به‌جای کمک گرفتن از منابع خارجی، خود به شخصه تریلر زمان عرضه‌ی بازی Death Stranding را ویرایش و آماده می‌کند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. بازی Death Stranding بدست تنها 80 نفر در مدت زمان 3 سال ساخته شده است هیدئو کوجیما حتی اگر در تمامی جوانب توسعه‌ی بازی خود دخالت نداشته باشد، همیشه ویرایش و آماده‌سازی تریلرهای زمان عرضه را...

هیدئو کوجیما به‌جای کمک گرفتن از منابع خارجی، خود به شخصه تریلر زمان عرضه‌ی بازی Death Stranding را ویرایش و آماده می‌کند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

هیدئو کوجیما حتی اگر در تمامی جوانب توسعه‌ی بازی خود دخالت نداشته باشد، همیشه ویرایش و آماده‌سازی تریلرهای زمان عرضه را خودش به انجام می‌رساند و این برای بازی Death Stranding نیز صادق است.

کوجیما در حساب رسمی توئیتر خود اعلام کرده است که این تریلر آخرین تریلر Death Stranding پیش از انتشارش خواهد بود و ضمن اعلام اینکه ویرایش آن را بر عهده دارد، به این نکته اشاره کرده است که برای تریلرهای زمان عرضه‌ی بازی‌ها معمولاً از نیروهای بیرونی و کارگردانان برای ساختن یک نمایش خیره‌کننده در CGI یا لایو اکشن استفاده می‌شود، ولی Death Stranding از این قاعده پیروی نخواهد کرد از آنجا که تریلر زمان عرضه‌اش بخشی از خود بازی است. باید منتظر ماند و دید که کوجیما برای تریلر زمان عرضه‌ی این عنوان چه تدارکاتی را دیده است.

Death Stranding که به‌تازگی توسعه­‌اش به پایان رسیده است و اکنون آماده‌ی انتشار هست، در ۸ نوامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۱۷ آبان ۱۳۹۸ بر روی پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. Death Stranding به‌عنوان اولین بازی کوجیما پس از ترک کونامی در سال 2015، داستان یک ایالات متحده‌ی پساآخرالزمانی را روایت می‌کند. «سم بریجز» (Sam Bridges) با بازی «نورمن ریدس» (Norman Reedus) برای اتصال دوباره‌ی جوامع از هم گسسته شده‌ی مختلف فرا خوانده شده است و در راه خود با Beached Things یا به اختصار بی‌تی‌ها و موانع دیگر مواجه خواهد شد و باید در دنیایی که به گفته‌ی کوجیما پر از حس خلاء و تنهایی است، برای رسیدن به هدف خود مسیر سختی را طی کند.

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Death Stranding توسط خود کوجیما ویرایش می‌شودتریلر زمان عرضه‌ی بازی Death Stranding توسط خود کوجیما ویرایش می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم