هوشمندسازی از مؤلفه‌های پلیس تراز انقلاب


فرمانده نیروی انتظامی: هوشمندسازی از مؤلفه‌های پلیس تراز انقلاب اسلامی است.

هوشمندسازی از مؤلفه‌های پلیس تراز انقلاببه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما سردار حسین اشتری در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیروی انتظامی که امروز (شنبه) همزمان با سومین روز از هفته ناجا در ستاد این نیرو برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای نظم و امنیت اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارائه خدمت بیشتر به مردم و تجلیل از شهدای عظیم‌الشأن نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: شعار امسال نیروی انتظامی «پلیس هوشمند، امین مردم» است و برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به مؤلفه‌هایی نیاز داریم و هوشمندسازی یکی از مؤلفه‌های رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی است.
فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس هوشمند به معنی اشراف بر تمامی ابعاد است، گفت: برای رسیدن به پلیس هوشمند نیازمند زیرساخت و کارکنان هوشمند هستیم؛ خوشبختانه تا امروز نیروی انتظامی گام‌های خوبی در این زمینه برداشته و در هر دهه شکوفایی و رشد داشته است.
سردار اشتری تصریح کرد: پلیس مقتدرانه با مجرمان برخورد می‌کند و با رأفت در خدمت مردم است و با افتخا در سراسر کشور، مرزها، شهرها، جاده‌ها و روستا‌ها حضور داریم.
فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز اقتدار و امنیت ایران با ثبات و مثال‌زدنی است، افزود: دشمنان ایران اذعان دارند که کشور ما مقتدرانه و هوشمندانه اهداف خود را پیش می‌برد و با پیشرفته‌ترین تجهیزات، اقتدار خودمان را به دنیا نشان دادیم.
سردار اشتری با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی همه مسئولان و سران قوا وظیفه دارند از نظر مادی و معنوی نیروی انتظامی را حمایت کنند، گفت: ما هم وظیفه داریم تا سه سال آینده بخشی از خدمات ضروری را به همکارانم در ناجا ارائه دهیم.

صبحگاه مشترک یگان‌های نیروی انتظامی برگزار شد

صبحگاه مشترک یگان‌های نیروی انتظامی همزمان با سومین روز از هفته ناجا در ستاد این نیرو برگزار شد.

در این مراسم، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا، معاونان و فرماندهان ناجا حضور داشتند.
در این مراسم از خانواده شهدای ناجا تجلیل شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم کانال غمگین | اسامی دپ و غمگین برای کانال روبیکا، تلگرام و یوتیوب (فارسی و انگلیسی)