بازی 2 The Last of Us تصمیمات گذشته جوئل بر رابطه او با الی تاثیر گذاشته است


بازی 2 The Last of Us تصمیمات گذشته جوئل بر رابطه او با الی تاثیر گذاشته است

با نمایش جوئل در صحنه آخر تریلر اخیر بازی 2 The Last of Us ، استودیو ناتی داگ به طور رسمی بازگشت دوباره او به قسمت دوم را تایید کرد. البته در نمایش‌های گیم‌پلی منتشر شده پس از تریلر رسمی، دیگر خبری از جوئل نبود و در تمامی اوقات با الی همراه بودیم. به همین خاطر عده‌ای نگران شده بودند که چه بر سر شخصیت اصلی مرد قسمت اول آماده است و اکنون با اظهارات...

با نمایش جوئل در صحنه آخر تریلر اخیر بازی 2 The Last of Us ، استودیو ناتی داگ به طور رسمی بازگشت دوباره او به قسمت دوم را تایید کرد.

البته در نمایش‌های گیم‌پلی منتشر شده پس از تریلر رسمی، دیگر خبری از جوئل نبود و در تمامی اوقات با الی همراه بودیم. به همین خاطر عده‌ای نگران شده بودند که چه بر سر شخصیت اصلی مرد قسمت اول آماده است و اکنون با اظهارات جدید نیل دراکمن، کارگردان بازی 2 The Last of Us می‌توانیم مطمئن باشیم که جوئل در قسمت دوم قطعاً حضور خواهد داشت.

اگرچه ناتی داگ تایید کرد که جوئل در داستان قسمت دوم نقشی کلیدی خواهد داشت، هنوز دقیقاً نمی‌دانیم که چطور وارد داستان می‌شود. با توجه به اتفاقات پایانی قسمت اول، سوال‌های زیادی در ذهن طرفداران وجود دارد که در تمام این سال‌ها چه بر سر جوئل آمده و رابطه میان او و الی چگونه پیش رفته است.

دراکمن در گفتگوی جدید خود با هالیوود ریپورتر آشکار کرد که ماهیت دقیق رابطه میان این دو نفر و اینکه آرک داستانی جوئل به کجا خواهد رفت، چیزی است که باید با تجربه کردن 2 The Last of Us آن را کشف کنیم. البته او به این نکته اشاره کرد که انتخاب‌های جوئل در قسمت اول اکنون گریبان‌گیر زندگی این شخصیت شده و در نتیجه آن تصمیمات، رابطه میان او و الی خدشه دار شده است.

سنگینی تصمیمات و اتفاقاتی که در قسمت اول رخ داد اکنون تاثیر خود را در قسمت دوم نشان خواهند داد. مطمئناً جوئل هنوز فردی کاملاً توانا است، کسی که سالیان سال در دنیایی وحشی زنده مانده است. اینکه چه بر سر او خواهد آمد را باید صبر کنید و خودتان تجربه کنید.

2 The Last of Us در تاریخ 21 فوریه 2020 برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

بازی 2 The Last of Us تصمیمات گذشته جوئل بر رابطه او با الی تاثیر گذاشته استبازی 2 The Last of Us تصمیمات گذشته جوئل بر رابطه او با الی تاثیر گذاشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی