پیانیچ: رویایم تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان دنیا و قهرمانی با یوونتوس در لیگ قهرمانان است


هافبک خلاق یوونتوس گفت اکنون این تیم به رتبه ای در سری آ رسیده که همیشه...
هافبک خلاق یوونتوس گفت اکنون این تیم به رتبه ای در سری آ رسیده که همیشه باید آن جا...

طرفداری- میرالم پیانیچ، بازیساز بوسنیایی یوونتوس به خوبی در سیستم مائوریتزیو ساری جا افتاده و تا این جای فصل یکی از بهترین بازیکنان بیانکونری بوده است. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، پیانیچ در مصاحبه با رادیو سارایوو درباره رویاهای خود صحبت کرد:

می‌خواهم یکی از بهترین بازیکنان جهان باشم و این رویای من است. در حال تلاش هستم به این هدف برسم و از نحوه کارم راضی هستم. در دیدار برابر اینتر همه چیز خوب پیش رفت. ما شایسته پیروزی برابر اینتر بودیم و با این نتیجه به صدر جدول رسیدیم که شایستگی به رسیدن این رتبه را نیز داشتیم. به اعتقاد من، یوونتوس قطعا بهترین تیم ایتالیاست و حالا به رتبه‌ای در جدول سری آ رسیدیم که همیشه باید آن‌جا باشیم. هدف یوونتوس کسب تمام جام‌هاست. یووه یکی از سه یا چهار باشگاه برتر دنیاست و اهداف ما باید بلندپروازانه باشد. این مسئله فقط مربوط به امسال نیست و هر سال باید این هدف را داشته باشیم. قهرمانی در لیگ قهرمانان و بالای سر بردن جام آن، رویای من است. امیدوارم امسال این رویا محقق شود.

پیانیچ در خصوص وضعیت تیم ملی بوسنی و مصدومیت سخت ادین ژکو گفت:

برای ادین ژکو آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم خیلی سریع ریکاوری کند. نبود او در تیم ملی بوسنی کاملا حس خواهد شد اما اکنون وقت گریه کردن نیست. جانشین ژکو در تیم ملی بوسنی، باید به خوبی جای خالی او را پر کند.