توصیه پلیس‌راه همدان به مسئولان ایستگاه‌های صلواتی اربعین


توصیه پلیس‌راه همدان به مسئولان ایستگاه‌های صلواتی اربعین

همدان- ایرنا- رییس پلیس‌راه استان همدان از فعالان در ایستگاه‌های صلواتی خواست از انسداد مسیر تردد خودروها جلوگیری کنند.

سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: برنامه‌ریزی موکب‌داران باید به گونه‌ای باشد که رانندگان عبوری در سطح سواره رو توقف نکنند بلکه برای پذیرایی ابتدا خودرو را در محل امن پارک کرده سپس از وسیله نقلیه خارج شوند.

وی اضافه کرد: توقف خودرو و حضور افراد در سطح سواره‌رو احتمال بروز سوانح رانندگی و مرگ و جراحت زائران اربعین حسینی را افزایش می دهد بنابراین رعایت مقررات راهور به منظور پیشگیری از بروز سوانح جاده ای ضروری است.

رییس پلیس راه همدان درباره مکان ایستگاه های صلواتی نیز اظهار داشت: موکب واقع در سه راهی «ویان» کبودراهنگ سال گذشته مخاطراتی را به همراه داشت که امسال محل آن به حاتم آباد جابجا شد.

سرهنگ عزیزی افزود: هم اینک تنها ایستگاه صلواتی واقع در ورودی پادگان شهید قهرمان موجب بروز مشکلاتی شده است که امید می‌رود متولیان این موکب نیز با برنامه ریزی صحیح از بروز گره‌های ترافیکی و تلفات انسانی پیشگیری کنند.

وی با بیان اینکه هم اینک شاهد ترافیک در بیشتر جاده های این استان هستیم گفت: میزان تردد خودروها در ۲۴ ساعت گذشته به یک میلیون و ۱۷۳ هزار دستگاه رسیده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس راه همدان گفت: چهار هزار و ۴۴۳ دستگاه اتوبوس به صورت رفت و برگشت ۲۴ ساعت گذشته از جاده‌های همدان عبور کردند همچنین میزان تردد خودروهای شخصی تا حد قابل توجهی افزایش داشته است.

سرهنگ عزیزی عنوان کرد: رعایت نکردن فاصله طولی، سبقت غیرمجاز در جاده های دوطرفه، رانندگی در حالت خواب آلودگی و بی توجهی به جلو از جمله عوامل بروز سانحه رانندگی است که انتظار می رود رانندگان پس از استراحت کافی و با توجه با تابلوهای راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا