چند پیشنهاد جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته/ ماجرا‌های پردردسر یک جوان برای بازیگری را در «مسخره باز» ببینید


چند پیشنهاد جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته/ ماجرا‌های پردردسر یک جوان برای بازیگری را در «مسخره باز» ببینید

تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است که در این میان تفریحات فرهنگی می‌تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

چند پیشنهاد جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته/ ماجرا‌های پردردسر یک جوان برای بازیگری را در «مسخره باز» ببینیدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم سینمایی خوب در روز‌های پایانی آخر هفته هستید. پیشنهاد ما به شما دیدن فیلم سینمایی «مسخره باز» به کارگردانی و نویسندگی همایون غنی زاده و تهیه کنندگی علی مصفا است.

در خلاصه داستان «مسخره باز» آمده: این فیلم سینمایی درباره علاقه یک پسر جوان به سینما است که شب‌ها بعد از کار به تمرین بازیگری می‌پردازد اما...
علی نصیریان، صابر ابر، رضا کیانیان، هدیه تهرانی، بابک حمیدیان، محسن حسینی، خسرو بامداد و ایرج ذبیحی در فیلم سینمایی «مسخره باز» بازی کرده اند.

این فیلم سینمایی با حضور خود در سی و هفتمین دوره جشواره فیلم فجر علاوه بر گرفتن سیمرغ، توانست چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی بخش نگاه نو و سیمرغ بلورین فیلم‌های هنر و تجربه را به دست آورد.

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روز‌های پایانی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما دیدن نمایش «پشت دیوار عمارت» به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی است.

در خلاصه نمایش «پشت دیوار عمارت» آمده است: این نمایش روایتگر اتفاقاتی عاشقانه را در بسترتاریخی پهلوی اول روایت می‌کند اما...

حمید ابراهیمی، جمشید صفری، پژمان کاشفی، نسرین مسلمی نیا، شیوا خسرومهر، زری اِماد، پانته آ کیقبادی، حامد آقایی، فرزاد صبوری، علیرضا درویش نژاد، اهورا ابراهیمی، علی حیدری، ماندانا عصری، محمدرضا موهبتی، ماریه ماشاالهی، آرمین افتخار زاده درنمایش «پشت دیوار عمارت» هنرنمایی کرده اند.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید نگاهی به فیلم سینمایی «روزی خواهد رسید» بندازید.

در این فیلم خواهید دید: این فیلم ماجرا‌ها و اتفاقات تحت سلطه بودن کشور هنگ کنگ توسط ژاپن را در سال ۱۹۴۱ روایت می‌کند که چگونه نیرو‌های پادشاهی و ضد ژاپنی به خارج کردن شخصیت‌های فرهنگی و نویسندگان از شهر را برعهده داشتند.

فیلم سینمایی «روزی خواهد رسید» به کارگردانی آن هویی، جمعه ۱۹ مهر ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

آخر هفته کجا برویم؟

باغ موزه مینیاتوری تهران یکی از جاذبه‌های گردشگری ایران است که متاسفانه به علت نبود تبلیغات کافی کمتر کسی آن را می‌شناسد و اولین موزه مینیاتوری در کشور است. این باغ موزه که تلفیقی از معماری مدرن و باغ سازی سنتی پارسی است همه روزه تنها با قیمت مبلغ ورودی ۲ هزار تومان می‌تواند در معرض دید عموم افراد قرار بگیرد.. این باغ موزه در خیابان جانبازان غربی_ نبش بزرگراه امام علی (ع) واقع شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نمونه سوالات علوم اول دبستان همه فصلها