بیش از 25 هزار زائر بوشهری راهی اربعین شدند


بیش از 25 هزار زائر بوشهری راهی اربعین شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به جابجایی زوار از بوشهر به مقصد شلمچه گفت: از 10 مهرماه با راه اندازی خط ویژه اتوبوس بوشهر-شلمچه تعداد 25 هزار و 588 نفر -تا روز گذشته- زائر اربعین حسینی اعزام شده اند.

سید حمیدرضا علم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: علاوه بر این تعداد دو موکب در محور کنگان-خورموج و خروجی دیلم ایجاد کرده ایم که به صورت ۲۴ ساعته به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.

وی بیان کرد: نمایندگی ما در مرز مستقر شده و تا پایان طرح یعنی دو روز پس از اربعین حسینی بر جابجایی زوار -رفت و برگشت- نظارت داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر اضافه کرد: با اعزام ۱۰ دستگاه ماشین آلات شامل لودر، کامیون، بولدوزر، غلطک، کامیون و... در احداث و توسعه پارکینگ ۵۰ هکتاری مرز شلمچه مشارکت داریم که از حدود ۲۰ روز پیش در مرز مستقر بوده و در توسعه این پارکینگ همکاری می کنند.

علم با اشاره به پیش بینی حضور زائران بوشهری در اربعین سال جاری گفت: سال گذشته در مجموع ۵۰ هزار نفر در مسیر رفت و برگشت در پیاده روی بزرگ اربعین شرکت کردند و با توجه به میزان افزایش در اعزام زوار پیش بینی ما این است که نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی در جابجایی زوار داشته باشیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...