توتو ولف: انتقادات همیلتون کاملا قابل درک است


فرمول یک ایران – توتو ولف مدیر تیم فرمول یک مرسدس بیان کرده است که انتقادات لوییس همیلتون از استراتژی که یک برد احتمالی را از او گرفته، کاملا عادی و قابل درک بوده است. پس از انتقادات لوییس همیلتون به استراتژی تیم مرسدس در مسابقه ژاپن، مدیر تیم مرسدس در مصاحبه مطبوعاتی بیان کرد که این انتقادات کاملا قابل درک و عادی هستند و هیچ مشکلی ندارد از اینکه...

فرمول یک ایران – توتو ولف مدیر تیم فرمول یک مرسدس بیان کرده است که انتقادات لوییس همیلتون از استراتژی که یک برد احتمالی را از او گرفته، کاملا عادی و قابل درک بوده است.

پس از انتقادات لوییس همیلتون به استراتژی تیم مرسدس در مسابقه ژاپن، مدیر تیم مرسدس در مصاحبه مطبوعاتی بیان کرد که این انتقادات کاملا قابل درک و عادی هستند و هیچ مشکلی ندارد از اینکه راننده او در مورد تصمیمات تیم زبان به انتقاد باز می کند:

تمام رانندگان خوب وقتیکه نتوانند به پیروزی برسند احساس بدی دارند و این رفتار آنها عادی می باشد. تمام مسابقه در لحظه شروع مشخص شد، والتری توانست پیشتازی مسابقه را در لحظه شروع مسابقه بگیرد و لوییس هم در آن لحظه در رده سوم یا چهارم بود که دیگر همه چیز همانجا تعیین شد.

توتو ولف: انتقادات همیلتون کاملا قابل درک استتوتو ولف: انتقادات همیلتون کاملا قابل درک است لوئیس همیلتون و والتری بوتاس

ولف در مورد والتری بوتاس نیز اینگونه صحبت نمود:

فکر می کنم که والتری یک راننده خیلی باهوشی می باشد. او در حال کار بر روی نقاط ضعف خودش هست و همیشه قدرتمندتر می شود. هیچ شکی ندارم که در سالهای حضورش در مرسدس پیوسته بهتر شده است. چیزی که تعجب آور بود این بود که سب در لحظه استارت اشتباه کرد و والتری با خونسردی و بی رحمی هرچه تمام تر از موقعیت به وجود آمده استفاده کرد و طوری از او عبور کرد که انگار هیچ خورشیدی فردا طلوع نمی کند و همینطور توانست به خوبی مسابقه را کنترل کند.

ولف در مورد عملکرد مرسدس در مرحله تعیین خط بیان کرد:

به طور کل آخر هفته سختی بود، ما یک مرحله تعیین خط خیلی بد داشتیم که نیاز داریم این موضوع را جبران کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج