نیاز به حمایت از سرمایه گذاری در بخش تولید چادر مشکی داریم


نیاز به حمایت از سرمایه گذاری در بخش تولید چادر مشکی داریم

ساعی با تاکید بر اینکه نیاز به حمایت از سرمایه گذاری در بخش تولید چادر مشکی داریم، گفت: ما باید در این زمینه کیفیت را بالا ببریم تا متقاضیان تولیدات داخل را به برندهای خارجی ترجیح دهند.

به گزارش زنان خبر،«زهرا ساعی» در مورد حمایت از تولید داخل در بخش چادر مشکی گفت: چادر مشکی یکی از نیازهای داخل است و اتفاقا بسیاری از زنان ما بعد از انقلاب حجاب چادر را انتخاب کردند و با توجه به این نیاز لازم است که از تولید آن در داخل کشور حمایت شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به شرایط تحریمی که برای کشور ایجاد شده است، ما باید بررسی کنیم که در کدام حوزه ها مصرف مان بالاست و در همان حوزه ها در داخل کشور تولید داشته باشیم و از تولیدات داخلی حمایت کنیم، در واقع باید اولویت ها در این زمینه کدگذاری شوند.

وی ادامه داد: ما باید در هر حوزه ای که توان تولید داخل داریم، آن حوزه را تقویت کنیم. در حال حاضر در برخی از استان های کشور در مورد تولید چادر مشکی سرمایه گذاری هایی انجام شده است، مثلا در شهرکرد و یکی از شهرهای کشور کارخانه تولید چادر مشکی را داریم اما این دو کارخانه جوابگوی نیاز جامعه نیست البته ما معتقدیم در بحث کیفیت نیز باید تولیدات داخل مان با برندهای خارجی رقابت کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث تهیه مواد اولیه و نخ مرغوب در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد البته اداره کل نساجی وزارت صنعت در این زمینه قول هایی داده است که مواد اولیه مرغوب را در اختیار کارخانجات تولید چادر قرار دهد تا آنها بتوانند پارچه چادری با کیفیتی همانند کیفیت پارچه های ژاپنی و کره ای به بازار عرضه کنند.

ساعی ادامه داد: بسیاری از زنان ما به دلیل کیفیت پارچه های چادر کره ای و ژاپنی خواه یا ناخواه به سمت خرید این پارچه ها می روند که نمی توان ایرادی هم به این وضع گرفت چرا که انسان ها همواره به دنبال رفاه عمومی و سطح زندگی بالاتر هستند و قطعا جنسی را که کیفیت خوب دارد، تهیه می کنند. اگر می خواهیم جامعه زنان چادری ما از تولیدات داخل استفاده کنند باید کیفیت این تولیدات را بالا ببریم.

وی با اشاره به حضور دلالان در بازار چادر مشکی گفت: دلالان در این میان سود بسیاری می برند. بهتر است متولیان امر در این زمینه تلاش جدی کنند و با حمایت از تولید داخل و همچنین بالا بردن کیفیت در این بخش نیاز جامعه را مرتفع کنند تا دست دلالان نیز از بازار چادر مشکی قطع شود

انتهای متن/*


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان