میزبانی از جاماندگان اربعین ، افتخاری که به نام بخش مرکزی ری رقم خورده است


میزبانی از جاماندگان اربعین ، افتخاری که به نام بخش مرکزی ری رقم خورده است

چادر موکب های میزبانی از زائران جامانده از پیاده روی اربعین حسینی از سوی بخش مرکزی ری در محور جاده ورامین حدفاصل فیروزآباد تا سه راه تقی آباد برپاشد.

به گزارش زنان خبر، فاطمه فکوریان؛ بخشدار بخش مرکزی ری همزمان با اربعین حسینی با اشاره به خدمات این بخش به زائران کربلای ایران گفت: باتوجه به اهمیت ترویج فرهنگ غنی اربعین که برگرفته از فرهنگ ماندگار عاشوراست، علاوه بر پذیرایی از کاروان جاماندگان اربعین حسینی، ایستگاه های فرهنگی نیز در مسیر راهپیمایی برپا شد.

ارائه خدمات به زائران کربلای ایران

بخشدار مرکزی ری در تکمیل این خبر گفت: دهیاری روستاهای امامزاده ابوالحسن(ع)، تقی آباد، کمیته، امین اباد و اسلام اباد سیمان تهران در اولین موکب بخش مرکزی ری و دهیاری روستاهای اسلام آباد نظامی، عمادآور و نسوز و هفت دستگاه نیز در دومین موکب در محدوده روستای نظامی و دهیاری روستاهای صالح آباد شرقی و غنی آباد نیز در آخرین نقطه این محور مستقر بودند و به زائران کربلای ایران که در محور ورامین شهرری تردد داشتند خدماتی را ارائه نمودند.

فکوریان خاطرنشان کرد: پذیرایی از زائران، برگزاری نشست های فرهنگی مذهبی برای کودکان و نوجوانان، استقرار چادرهای مادر و کودک برای استراحت مادران در طول مسیر، پخت نان صلواتی و… از جمله خدماتی بود که در موکب های مدینه الزائرین سیدالکریم بخش مرکزی شهرستان ری ارائه شد.

در ادامه بخوانید:

مردم سکاندار اصلی حماسه پیاده‌روی جاماندگان اربعین تهران هستند

انتهای متن/*


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...