معرفی شرکت خانه آفتاب شرق بهترین شرکت سوله سازی ایران


معرفی شرکت خانه آفتاب شرق بهترین شرکت سوله سازی ایران

خبرگزاری آریا- در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین شرکت های سوله سازی ، تیر ورق با جان موج دار و اسکلت فلزی در ایران را به شما عزیزان معرفی نماییم. همانطور که میدانید در یک جمله به سازه ای فلزی که دارای سقف شیب دار است سوله می گویند. که کاربرد های متفاوتی همچون ساخت سوله باشگاه ورزشی ، سوله برای انبار های صنعتی ، سوله برای غلات و ساخت سوله...

معرفی شرکت خانه آفتاب شرق بهترین شرکت سوله سازی ایران
خبرگزاری آریا- در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین شرکت های سوله سازی ، تیر ورق با جان موج دار و اسکلت فلزی در ایران را به شما عزیزان معرفی نماییم. همانطور که میدانید در یک جمله به سازه ای فلزی که دارای سقف شیب دار است سوله می گویند. که کاربرد های متفاوتی همچون ساخت سوله باشگاه ورزشی ، سوله برای انبار های صنعتی ، سوله برای غلات و ساخت سوله مرغداری همچنین گارگاه های تولیدی دارد.

شرکت خانه آفتاب شرق یا سوله مارکت در زمینه ساخت سوله های مقاوم و تیر ورق با جان موج دار و همچنین ارائه مرغوب ترین اسکلت فلزی به مشتریان سابقه شگفت انگیزی دارد. مجموعه سوله مارکت توانسته در کمترین زمان ممکن به کمک پرسنل اجرایی و مهندسین جوان و کارآمد به مجموعه ای حرفه ای و زبده بدیل گردد.

معرفی یکی از برترین تولید کننده های سوله در ایران

اهداف اصلی شرکت خانه آفتاب شرق طراحی و ساخت و نصب سوله های صنعتی و اسکلت فلزی می باشد و همواره تلاش می کنند که مهارت و توانایی خود را در جهت ارائه خدمات با کیفیت و همچنین بروز رسانی ، استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت سوله به منظور بهینه سازی تولیدات و برآورده کردن نیاز های کار فرمایان افزایش دهند.

گروه حرفه ای خانه آفتاب شرق با بکارگیری سرمایه ای عظیم به همراه علم ، دانش و همچنین تجربه آماده ارائه بهترین خدمات در این زمینه به مشتریان خود می باشند. و خوشحالیم که شاهده نتایج سالها کار و تلاش در حرفه سوله سازی هستیم.

شرکت خانه آفتاب شرق را به جرئت میتوان یکی از بهترین شرکت های برتر ایران در زمینه ساخت ستون با جان سینوسی یاموج دار ، اسکلت سوله پیش ساخته ، سوله نو ، ستون فلزی با جان سینوسی ، رفتر با جان سینوسی و پرلین Z دانست زیرا تمامی موارد گفته شده را با بالاترین کیفیت و مقاوت بالا به کارفرمایان ارائه می دهد.

نمونه کارهای شرکت سوله سازی خانه آفتاب شرق

در این بخش از معرفی شرکت سوله سازی خانه آفتاب شرق (سوله مارکت) تصاویری از نمونه کارهای همچون ستون با جان سینوسی یاموج دار ، اسکلت سوله پیش ساخته ، سوله نو ، ستون فلزی با جان سینوسی و رفتر با جان سینوسی را با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.

سوله های ساخت شده توسط شرکت سوله مارکت به دلیل تولید و اجرای سریع بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا هر چه در صرف زمان ساخت پروژ صرفه جویی شود در هزینه نیز صرفه جویی می گردد. همچنین این سوله ها به دلیل نوع سازه قوسی و نحوه طراحی و محاسبات سوله، در برابر برف، باد، طوفان و زلزله بسیار مقاوم است.

معرفی شرکت خانه آفتاب شرق بهترین شرکت سوله سازی ایران

نحوه بارگیری سوله نو در شرکت سوله مارکت

زمینه های فعالیت شرکت سوله مارکت

ساخت سوله با مقاومت بالا برای مصارفی مشابه : سالنهای نگهداری دام و طیور ، سردخانه ها ، انبارها و میادین میوه و تره بار.طراحی و اجرای انواع سوله های غول پیکر همچنون : سالنهای ورزشی و اجتماعات ، آشیانه هواپیما و وسیع و فروشگاههای زنجیره ای.تولید انواع تیرورق با جان سینوسی و موج دار به صورت تمام اتوماتیک و مکانیزه.ارائه انواع سوله های دوست دوم و با کیفیت بالاطراحی سازه و ساخت انواع سوله های صنعتی.اجرا و طراحی انواع سازه های فلزی پل ها.

ارتباط با شرکت خانه آفتاب شرق

مشتریان گرامی و کارفرمایانی که قصد خرید و ثبت سفارش در شرکت سوله مارکت (شرکت خانه آفتاب شرق) را دارند می توانند جهت ارتباط با واحد فروش این شرکت در ساعت کاری شرکت (از ساعت 8:00 تا ساعت 20:00) با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند :

شماره تلفن : 02166566766سیستم پاسخگویی پیامکی (24 ساعته) : 02166566766شماره موبایل واحد فروش: 09123456440 ، و یا پیام خود را به پست الکترونیک: sales@khanehaftab.com ارسال نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم