ثبت‌نام سومین مسابقه نقاشی آب و زندگی آغاز شد


ثبت‌نام سومین مسابقه نقاشی آب و زندگی آغاز شد

یاسوج- ایرنا- مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت‌نام سومین مسابقه نقاشی آب و زندگی ویژه کودکان و نوجوانان آغاز شد.

نگهدار معادیجو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه در سطح کشور برگزار می شود و همه کودکان و نوجونان از سن چهار تا ۱۶ سال می توانند در آن شرکت کنند.

وی افزود: همه کودکان و نوجوانان شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی این مسابقه ارسال کنند.

معادیجو با بیان اینکه ارسال آثار نقاشی به همراه فرم شناسنامه تکمیل شده به پشت نقاشی و قسمت پایین سمت راست الزامی است، تصریح کرد: زمان تحویل آثار شرکت کنندگان در این مسابقه نیز حداکثر تا تاریخ ۳۰ آبان ماه سال جاری خواهد بود.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد در مورد مقررات ارسال آثار نیز بیان کرد: نقاشی‌ها باید در بسته‌بندی تخت و بدون تاخوردگی یا قاب به همراه نشانی کامل پستی و شماره تماس به دبیرخانه ارسال شود.

معادیجو عنوان کرد: نقاشی‌های گروهی و یا کپی شده از آثار دیگران در این مسابقه شرکت داده نمی شوند.

وی گفت: موضوعات بخش کودک شامل آب از کجا و چگونه به دست می آید؟، چگونه می‌توان آب را نگهداری کرد؟، چکار کنیم که آب هدر نرود؟، راه‌های جلوگیری ازآلودگی آب و نقش آب در زندگی انسان است.

معادیجو افزود: نقاشی‌های بخش نوجوانان نیز باید به یکی از موضوعاتی مانند، در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است؟، برای اینکه آب‌ها آلوده نشوند چه باید کرد؟، با چه روشی از هدر رفت آب جلوگیری می‌کنید؟ و آینده منابع آب را چگونه می‌بینید؟ است.

وی بیان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس یاسوج، شرکت آب و فاضلاب استان، دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی بفرستند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۳۴۱۱۱۶ تماس بگیرند.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: از مجموع آثار راه یافته به دبیرخانه استانی ۱۰ اثر، برگزیده و پس از تجلیل به مرحله کشوری ارسال خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز