حفاظت محیط زیست گناوه همیار می‌گیرد


حفاظت محیط زیست گناوه همیار می‌گیرد

گناوه ایرنا - اداره حفاظت محیط زیست گناوه علاقه‌مندان به ترویج فرهنگ زیست محیطی به عنوان همیار جذب و برای آنان کارت صادر می‌کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تحقق اهداف اصل ۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی و به منظور مشارکت مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت عمومی در امر حفاظت محیط زیست این اداره صدور کارت همیار را برای علاقمندان در دستور کار خود قرار داده‌است.

محمد تولیده افزود: باتوجه به سو استفاده برخی افراد از فعالیت‌های محیط زیست در گذشته، سازمان متبوعه مصصم شده برای توسعه و حفاظت و فرهنگ زیست محیطی مشارکت مردم را دوچندان کند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان با دریافت کارت شناسایی می‌توانند در زمینه سرشماری حیات وحش، شناسایی زیستگاه‌ها، پایش مناطق، شناسایی و معرفی واحدهای آلاینده ، تنویر افکار عمومی و ترویج فرهنگ زیست محیطی، حفظ ذخایر موجود در طبیعت و به حداقل رساندن تخلفات زیست محیطی با این اداره به صورت افتخاری مشارکت و همکاری کنند.

تولیده گفت: همیاران محیط زیست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قوانین و مقررات زیست محیطی این اداره را در جریان قرار دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه افزود: درباره شیوه دریافت کارت همیار، ضمن اطلاع رسانی در فضای مجازی چندین بنر در شهر گناوه نصب خواهد شد.
وی بیان کرد: پیگیری برای اخذ مجوز مدارس طبیعت از طریق اداره کل استان در دست پیگیری است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان