آبگرفتگی معابر و مه آلود شدن برخی جاده‌های کوهستانی


آبگرفتگی معابر و مه آلود شدن برخی جاده‌های کوهستانی

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، فردا و پس فردا ( چهارشنبه و پنجشنبه 1 و2 آبان ماه ) شاهد آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد شهری و مه آلود شدن جاده‌های کوهستانی برخی نقاط کشور خواهیم بود.

به گزارش سازمان هواشناسی، با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی و گذر متناوب امواج این سامانه تا پایان هفته در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و مرکز کشور، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی شاهد بارش باران در غرب و جنوب غرب کشور، گاهی با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید خواهیم بود.
بر این اساس، چهارشنبه ۱ آبان ماه برخی نقاط استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ارتفاعات شمال خوزستان، البرز، تهران، ارتفاعات سمنان و مازندران و پنجشنبه ۲ آبان در برخی نقاط استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، مرکزی، شمال خوزستان و ارتفاعات غرب اصفهان، شاهد آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد شهری، مه آلود شدن جاده‌های کوهستانی خواهیم بود.

بنابراین از هموطنان درخواست می‌شود تا هنگام تردد و یا توقف در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی احتیاط کنند و در صورت توقف انجام اقدامات پیشگیرانه را مد نظر قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!