همه سؤال‌هایی که کالدرون باید درباره جونیور جواب می‌داد


توضیحات روز گذشته کالدرون درباره جونیور براندائو ناقص بود یا بهتر است اینگونه بگوییم که درباره این برزیلی بی‌کیفیت سؤال‌های بسیاری پرسیده نشد.
سؤال اصلی این بود که چرا اصلاً پرسپولیس باید دنبال مهاجم خارجی می‌رفت تا 550 هزار دلار یا به گفته‌ای 575 هزار دلار برای گزینه نهم کالدرون هزینه کند؟ آیا باشگاه ملزم به این بود تا هر طور شده مهاجمی خارجی جذب کند و هیچ‌کس به این فکر نکرده بود که با گزینه نهم کالدرون نمی‌شود حتی دنبال تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر بود چه برسد به حضور درخشان در لیگ قهرمانان؟
همچنین از کالدرون سؤال نشد چرا مهاجمان جوان پرسپولیس از تیم بیرون رانده شدند تا فرصت بازی به جونیور برسد؟ آیا سعید کریمی و محمدامین اسدی نمی‌توانستند به اندازه جونیور توپ خراب کنند؟ از کالدرون درباره دوباره بازی دادن به جونیور سؤال نشد. او گفت چون بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داشته به جونیور بازی داده اما با نمایش‌های قبلی این بازیکن قاعدتاً او نباید به ترکیب نزدیک می‌شد.
آیا در همین بازی با پیکان، روستایی، عبدی یا عالیشاه نمی‌توانستند در ترکیب اصلی باشند و توجیه بازی دادن دوباره به او واقعاً چه بود؟ آیا کالدرون از حرف یکی دو هفته قبلش برگشت که جونیور زمان می‌خواهد؟ یا بهتر است از کالدرون بپرسیم بازیکنی که کنترل توپ بلد نیست، بغل پای ساده نمی‌تواند بدهد و حرکت تیم را با اختلال مواجه می‌کند (موقعیت‌سازی و گلزنی پیشکش) چگونه قرار است بعد از اخت شدن با محیط و فوتبال ایران شرایط بهتری پیدا کند؟


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب