دانلود فیلم Terminator Dark Fate 2019


فیلم جدید مجموعه Terminator با نام  Terminator: Dark Fate ، با کارگردانی Tim Miller ، کارگردان مشهور فیلم deadpool ، ساخته شده و در تاریخ 1 نوامبر 2019 به پرده سینماها می رود و اکنون اولین تریلر آن منتشر شده است . این فیلم در سبک اکشن و هیجانی می باشد و روند داستانی آن […]

دانلود فیلم Terminator Dark Fate 2019

فیلم جدید مجموعه Terminator با نام Terminator: Dark Fate ، با کارگردانی Tim Miller ، کارگردان مشهور فیلم deadpool ، ساخته شده و در تاریخ 1 نوامبر 2019 به پرده سینماها می رود و اکنون اولین تریلر آن منتشر شده است . این فیلم در سبک اکشن و هیجانی می باشد و روند داستانی آن در ادامه فیلم Terminator 2: Judgement Day است. Arnold Schwarzenegger در نقش classic T-800 Terminator باز خواهد گشت و Linda Hamilton به عنوان ستاره اصلی نقشSarah Connor را بازی می کند.در پنل CinemaCon 2019 مشخص شد که بر خلاف Terminator 3 و Terminator Salvation که رده سنی PG-13 داشتند ، این فیم رده سنی R-rated را دارد.

بعد از نمایش پرومو Terminator: Dark Fate در CinemaCon 2019 اطلاعاتی درباره تغییرات شخصیتی کاراکترهای اصلی دیده می شود. نمایش صحنه های اکشن و مبارزه ای Arnold Schwarzenegger با ریش خاکستری اش در پرومو به این معناست که او با توانایی های قدیمی اش بازگشته ودر ادامه شاهد مبارزات بیشتری خواهیم بود و Linda Hamilton به همان قدرت و سرسختی همیشگی است. همچنین در پرومو Gabriel Luna را به عنوان ترمیناتور جدید می بینیم.

در ادامه بازیگران جدیدی نیز به چشم می خورند که اطلاعات کمی از نقش آن ها در دسترس است. Reyes نقش کاراکتری به نام Dani Ramos را بازی خواهد کرد و while Davis نقش کاراکتر Grace را بازی می کند که به نظر می رسد عناصر منحصر به فردی در کاراکتر وی وجود دارد .

دانلود
جهت دانلود با آی پی ایرانی وارد سایت شوید
تصاویر
دانلود فیلم Terminator Dark Fate 2019
راهنمای اجرا
1. پس از دانلود فایل را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. ویدئو را با نرم افزار PotPlayer باز کنید.
3. در صورتی که موفق به اجرای ویدئو نشدید K-Lite Codec Pack را دانلود و نصب کنید.
اطلاعات
نام: Terminator Dark Fate
بازیگران: Edward Furlong, Mackenzie Davis, Linda Hamilton و …
ژانر: اکشن,ماجراجویی,علمی-تخیلی
سال انتشار: 2019
مدت زمان: 124 دقیقه
زبان: انگلیسی
تریلر
button.content-btnbutton.content-btn:hoverگزارش انتشار کیفیت جدید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان