انهدام باند سارقان منازل در سیرجان


انهدام باند سارقان منازل در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری اعضای یک باند سابقه دار و حرفه‌ای که از اهالی استانی دیگر و در این شهرستان به سرقت منازل مشغول بودند، خبر داد.

انهدام باند سارقان منازل در سیرجان
به گزارش فانوس، سرهنگ محمد رضا ایران نژاد فرمانده انتظامی سیرجان گفت: در پی وقوع ۴ فقره سرقت منزل در یکی از خیابان‌های این شهرستان بلافاصله محدوده‌های وقوع سرقت تحت پوشش گشت‌های محسوس و نامحسوس قرار گرفت که خوشبختانه با اطلاعاتی که مردم در اختیار پلیس قرار دادند محل اختفای سارقان مشخص شد.

او افزود: در ادامه تیم گشت نامحسوس ۲ نفر را هنگام پرسه زنی با خودروی پراید دستگیر و از خودروی آن‌ها ۴ عدد کیف و مقدار زیادی طلا پیدا کردند که با اقدامات پلیسی چند نفر دیگر مرتبط با این ۲ نفر شناسایی و دستگیر شدند و یک خودروی پارس نیز از آن‌ها توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: در ادامه نیز چند نفر از افراد مرتبط با این سارقان که در شهرستان شهربابک مخفی شده بودند به دام قانون افتادند و در مجموع ۸ نفر که همگی اهل یکی از استان‌های غربی کشور بودند، دستگیر شدند.

او تصریح کرد:پلیس آگاهی در حال تکمیل تحقیقات است و به احتمال فراوان تعداد زیادی از سرقت‌های منزل در سیرجان و دیگر شهرستان‌ها توسط این باند انجام گرفته است.

سرهنگ ایران نژاد افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد بر روی گوشی یکی از سارقان در مدت پنج ماه هزارو ۶۲۱ سیم کارت فعال شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به غیربومی بودن این افراد اظهار کرد: ضرورت دارد صاحبان معادن و مشاغل در انتخاب و بکارگیری نیروی کار دقت بیشتری داشته باشند.

سرهنگ ایران نژاد همچنین از کشف پوشاک قاچاق در سیرجان خبرداد و گفت: در محور سیرجان به بندرعباس یک دستگاه کامیون که حامل پوشاک قاچاق بود توقیف شد.

او افزود: پوشاک کشف شده به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال است که در این رابطه راننده کامیون به عنوان متهم نیز تحویل مقامات قضایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم