نمایشگاه دهه وقف در سنندج گشایش یافت


نمایشگاه دهه وقف در سنندج گشایش یافت

سنندج - ایرنا - همزمان با آغاز دهه وقف نمایشگاهی از آثار هنرمندان استان کردستان و برخی مناطق کشور تحت عنوان نمایشگاه جامع دهه وقف روز شنبه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان روز شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار مفهومی حوزه وقف در۵۰ تابلو و در قالب های هنری خوشنویسی، پوستر و کاریکاتور به معرض نمایش گذاشته شده است.

حجت الاسلام محمد کاروند افزود: آثار این نمایشگاه مربوط به تعدادی از هنرمندان استانی و کشوری است و در راستای معرفی و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در میان آحاد جامعه به نمایش درآمده است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه تلویزیون سمعی بصری نیز قرار داده شده که به معرفی فرصت های سرمایه گذاری که در استان وجود دارد به مردم می‌پدازند بنابراین این نمایشگاه فرصت خوبی برای سرمایه گذاران است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه در گوشه ای از این نمایشگاه میز نقاشی کودکان نیز دایر شده است، گفت: در این نمایشگاه همچنین موقوفات شاخص استان در قالب کتابچه، بروشور و کاتالوگ معرفی می‌شوند.

نمایشگاه دهه وقف تا ۱۳ آبان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و در ۲ نوبت صبح و عصر پذیرای بازدید علاقمندان است.
از چهارم تا سیزدهم آبان با عنوان دهه وقف نامگذاری شده است.

استان کردستان دارای ۲ هزار و ۱۹۶۵ موقوفه با ۱۵ هزار و ۱۹۸ رقبه متصرفی، سه هزار و ۷۸ رقبه غیرمتصرفی و ۱۱۵ رقبه اشتراک و تولیت است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...