قسمت سوم مجموعه نمایشی مانگ و ئه‌ستیره وارد بازار می‌شود


قسمت سوم مجموعه نمایشی مانگ و ئه‌ستیره وارد بازار می‌شود

سنندج – ایرنا - قسمت جدید مجموعه نمایشی مسابقه‌ای مانگ و ئەستیرە (ماه و ستاره) 28 اسفند و در آستانه عید نوروز وارد شبکه توزیع شده و با تمهیدات لازم در راستای مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از حضور مردم در بازار درب منزل به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

کارگردان و سازندە مجموعە نمایشی و مسابقه‌ای مانگ و ئه‌ستیره روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ قسمت گذشته این مجموعه با استقبال چشمگیر مخاطبان کُرد و علاقمندان به فرهنگ کُردی قرار گرفت.

فریاد مجیدآبادی اضافه کرد: با توجه به بحران بیماری ویروس کرونا در کشور برنامه‌ریزی‌هایی که برای انتشار قسمت سوم این مجموعه داشتیم، منتفی شد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر مخاطبان برای پخش قسمت جدید و پیرو جلسات متعددی که با مدیران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان داشتیم به منظور ایجاد شور و نشاط در خانواده‌ها در این شرایط بحرانی و در خانه ماندن آنها قسمت سوم را در روزهای پایانی سال وارد بازار می‌کنیم.

کارگردان و سازندە مجموعە نمایشی و مسابقه‌ای مانگ و ئه‌ستیره یادآور شد: علاوه بر پخش در تمام فروشگاه‌های استان امکان تحویل قسمت سوم این مجموعه درب منزل هم فراهم شده است.

مجیدآبادی تاکید کرد: در قسمت سوم مانگ و ئه ستیره ابرهیم مرادی، یوسف اسدی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، مسعود بیگلری، سیوان گاگلی و کارزان فاروق ایفای نقش می‌کنند.

نخستین قسمت مجموعه مانگ و ئه‌ستیره اوایل اسفند سال گذشته در شبکه نمایش خانگی عرضه و دومین قسمت آن هم دی ماه امسال وارد شبکه نمایش خانگی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل