خالقین بازی Dreams امید به گسترش دادن آن فراتر از کنسول پلی‌استیشن را دارند


خالقین بازی Dreams امید به گسترش دادن آن فراتر از کنسول پلی‌استیشن را دارند

به تازگی یکی از خالقین بازی Dreams در گفتگوی جدیدی از علاقه برای گسترش دادن این اثر، فراتر از یک عنوان پلی‌استیشن سخن گفته‌اند. بازی Dreams یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه هایی است که مدت‌ها در دست ساخت قرار دارد. ترکیبی از موتور ساخت یک بازی و یک عنوان کامل که در زمان عرضه نتیجه نهایی آن شکل خواهد گرفت. اما ظاهراً جاه‌طلبی‌های استودیو Media...

به تازگی یکی از خالقین بازی Dreams در گفتگوی جدیدی از علاقه برای گسترش دادن این اثر، فراتر از یک عنوان پلی‌استیشن سخن گفته‌اند.

بازی Dreams یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه هایی است که مدت‌ها در دست ساخت قرار دارد. ترکیبی از موتور ساخت یک بازی و یک عنوان کامل که در زمان عرضه نتیجه نهایی آن شکل خواهد گرفت. اما ظاهراً جاه‌طلبی‌های استودیو Media Molecule که ساخت آن را بر عهده دارد، به این موارد بسنده نمی‌شود. چرا که آن‌ها علاقه دارند تا این پروژه را به ماورای قلمروی پلی‌استیشن کشانده و از پلتفرم‌های دیگر نیز سر در بیاورند.

در گفتگوی جدیدی که کریم ایتونی با GamesIndustry داشت، زمانی که در رابطه با ایده عرضه بازی Dreams برای رایانه‌های شخصی یا Mac با توجه به ماهیت خلاق کار شده بر روی نرم افزار، صحبت شد او در کمال تعجب از چنین ایده‌ای استقبال کرد. ایتونی اذعان کرد که امیدوار هستند تا به مرور زمان قابلیت و دسترسی آن را گسترش دهند که البته به فاکتورهای زیادی وابسته است.

هدف ما برای بازی Dreams این است که تا 20 سال ادامه داشته باشد و به طور مداوم در حال گسترش و اضافه کردن و ارتقا دادن آن باشیم. اما مدل یک اثر پلی‌استیشن این است که بازی عرضه شود، در بازار موفق شود و در همان هفته ابتدایی به سوددهی برسد. می‌دانید که چه می‌گویم؟ اگر بازی بزرگی شود، شاید برای آن دو یا سه عنوان ادامه نیز ساخته شود.

باید در ابتدا مخاطب خود را پیدا کنیم و رشد کنیم. اما مطمئناً در رویاهای ما، ساخت نسخه ارتقا یافته و گسترش داده شده PS4 Pro وجود دارد. به عوامل مختلفی بستگی دارد که چگونه آن را گسترش دهیم.

استودیو Media Molecule متعلق به سونی است و مطمئناً بزرگ‌‌ترین مانع برای انجام چنین ایده‌ای است. البته سونی نیز پیش از این در رابطه با داشتن برنامه 10 ساله برای این عنوان خبر داده بود و احتمال رخ دادن چنین اتفاقی پس از گذشت سالیان بسیار، آنچنان دور از ذهن نخواهد بود. تنها زمان مشخص خواهد کرد.

خالقین بازی Dreams امید به گسترش دادن آن فراتر از کنسول پلی‌استیشن را دارندخالقین بازی Dreams امید به گسترش دادن آن فراتر از کنسول پلی‌استیشن را دارند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟