فاوره: باید از تساوی مقابل شالکه راضی باشیم


فاوره: باید از تساوی مقابل شالکه راضی باشیم

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، معتقد است که تیمش باید از گرفتن تساوی در بازی دیروز مقابل شالکه راضی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم شالکه و دورتموند دیروز در حساس‌ترین بازی هفته نهم بوندس‌لیگا به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار که یکی از مهم ترین دربی های اروپا به حساب می آید، در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا جایگاه دو تیم در جدول بوندسلیگا تغییر چندانی نکند.

فاوره: باید از تساوی مقابل شالکه راضی باشیم

لوسین فاوره، سرمربی ۶۱ ساله دورتموند، اما معتقد است که تیمش می‌توانست در دیدار مقابل شالکه بازنده زمین مسابقه را ترک کند و گرفتن تساوی می‌تواند برای آنها راضی کننده باشد. او گفت:" شالکه یکی از بهترین تیم‌های لیگ به حساب می آید. آنها در نیمه اول دردسر های زیادی برای ما ایجاد کردند و خوش شانس بودیم که در این نیمه با تساوی بدون گل به رختکن رفتیم. آنها در نیمه اول پرس شدیدی را در تمام نقاط زمین اعمال می‌کردند و موقعیت‌های زیادی را نیز هدر دادند.

در نیمه دوم شرایط کمی تغییر کرد اما باز هم شالکه موقعیت هایی برای گلزنی داشت. در نهایت با توجه به روند بازی از نظر من این تساوی کاملا یک نتیجه راضی کننده برای ما است."

فاوره در ادامه پیرامون مصدومیت به وجود آمده برای ماریو گوتزه نیز گفت:" مصدومیت او از ناحیه دست بوده و ماریو حالا برای انجام معاینات راهی بیمارستان شده است. امیدوارم که مصدومیت او خیلی جدی نباشد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد