تعبیر خواب کچل شدن: 12 تعبیر دیدن ریزش مو و کچلی در خواب


... نوشته تعبیر خواب کچل شدن: 12 تعبیر دیدن ریزش مو و کچلی در خواب اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

زمانی که خواب مرتبط با کچل شدن می‌بینید، باید ببینید که در خواب چه درکی نسبت به این اتفاق داشتید و در مورد مساله‌ی از دست دادن موهای‌تان چه کار می‌کردید. کچل بودن در خواب نمادی از فروتنی است و بخش‌هایی از وجودتان را که احتمالا شخصی هستند، فاش می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا تعبیر خواب کچل شدن و ریزش مو را بدانید.

تعبیر خواب کچل شدن: 12 تعبیر دیدن ریزش مو و کچلی در خواب

۱. خواب دیدن در مورد ترس از کچل شدن

این‌که در خواب ببینید که ناگهان کچل شده‌اید و موهای‌تان را از دست می‌دهید، و در عین حال نگران هستید که چه ظاهری پیدا خواهید کرد، کم بودنِ عزت نفس‌تان را نشان می‌دهد. چنین خوابی نشان می‌دهد که شما در مورد دیدِ ‌دیگران نسبت به خودتان نگران هستید. کچل شدن در خواب نشان می‌دهد که شما فشار روی‌تان را به خوبی مدیریت نمی‌کنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب دمپایی: ۳۰ نکته درباره دیدن دمپایی در خواب

۲. خواب از دست دادن موها همراه با پیر شدن

این‌که در خواب ببینید به دلیل بالا رفتن سن‌تان کچل می‌شوید، نشان می‌دهد که ضمیر ناخودآگاه‌تان پذیرفته‌است که شما در حال پیر شدن هستید. شاید لازم باشد بپذیرید که بدن‌تان کم کم پیر می‌شود و دیگر نمی‌توانید برخی فعالیت‌های خاص را انجام بدهید، کارهایی که در جوانی قادر به انجام‌شان بودید.

۳. خوابِ اصلاح کردن سر

این‌که در خواب به طور عمدی سرتان را اصلاح کنید، و تمام موهای آن را بتراشید به این معنا است که می‌کوشید اقدامی جسورانه و عاری از ترس انجام بدهید. احتمالا در زندگی بیداری، در تلاش هستید به دیگران بگویید هیچ نگرانی و ضعفی ندارید و همه چیز تحت کنترل‌تان است.

۴. خواب پوشاندن سر طاس با کلاه‌گیس

اگر در خواب ببینید که سر طاس‌تان را با کلاه‌گیس می‌پوشانید، معلوم می‌شود که سخت در تلاش هستید که ضعف و مشکلات‌تان را پنهان کنید. شاید در زندگی بیداری با مشکلاتی روبرو شده‌اید که تردید و عدم اعتماد به نفس را در شما برانگیخته است اما نمی‌خواهید حالات روحی‌تان را در ملا عام نشان بدهید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب پلنگ: ۱۲ تعبیر دیدن پلنگ در خواب

۵. دیدن اعضای خانواده یا دوستان که کچل شده‌اند

این‌که در خواب ببینید یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان‌تان کچل شده، نشان می‌دهد که این فرد با کاری که شما انجام داده‌اید، مخالف است. شاید اقدامات یا ایده‌های شما او و آدم‌های دیگر اطراف‌تان را نگران می‌کند. سعی کنید به آن‌ها نزدیک شوید و بپرسید آیا کمکی از دست شما برمی‌آید یا می‌توانید چیزی را تغییر بدهید.

۶. خواب کچل شدن قسمت‌هایی از سر

اگر در خواب ببینید که قسمت‌هایی از سرتان کچل شده‌است، معلوم می‌شود که شما نسبت به جوانب حاصی از زندگی‌تان دچار اشتباه و توهم شده‌اید. ایده‌های اشتباه شما، سبب می‌شوند که شکست بخورید و دوستان‌تان را از دست بدهید.

۷. خواب کاشتن مو در قسمت‌های بدون مو

این‌که در خواب ببینید در حال کاشتن مو در قسمت‌های کچل سرتان هستید، به این معنا است که به زودی با چالش‌های جدیدی مواجه خواهید شد. احتمالا سخت کار خواهید کرد تا چیزهایی که برای‌تان اهمیت زیادی دارند، از دست ندهید. هرچند، این خواب همچنین نشان می‌دهد که شما تمایل دارید برخی از قسمت‌های زندگی‌تان را به خاطر رسیدن به اهداف‌تان فدا کنید.

۸. خواب کودک یا نوزاد کچل

دیدن کودک یا نوزاد طاس در خواب نشان می‌دهد که شما احساسی متفاوت با دیگران دارید. شاید باورهای متفاوتی دارید که سبب شده‌اند متمایز از سایرین به نظر برسید.

۹. خواب یک راهب طاس

دیدن یک راهب طاس در خواب به معنای فروتنی و فداکاری است. شما تمایل دارید برخی از دیدگاه‌ها و خواسته‌های دنیوی‌تان را کنار بگذارید تا به هدف و خرد بزرگ‌تری نائل شوید.

مطلب مرتبط:تعبیر خواب هلو: ۲۲ تعبیر دیدن هلو در خواب

۱۰. خوابِ یک خانم کچل

دیدن یک زن کچل در خواب نشان می‌دهد که در زندگی‌تان زنی بسیار سلطه‌گر و قدرتمند وجود دارد. او همیشه حرف آخر را می‌زند و هیچ نشانه‌ای از ضعف ندارد. چنین خوابی به این معنا است که این زن دوست دارد روی همه‌ی آدم‌های اطرافش تسلط داشته باشد.

۱۱. خواب گربه‌ی کچل

دیدن یک گربه‌ی کچل در خواب به این معنا است که شما در حال کنار آمدن و سازش با دیگران هستید، و هویت واقعی‌تان را نشان نمی‌دهید. در چنین شرایطی ممکن است دچار افسردگی، سردرگمی و حالات منفیِ ذهن شوید. با این حال، اگر گربه‌ای که در خواب دیده‌اید، به طور طبیعی بدون مو است، معلوم می‌شود که از خود واقعی‌تان راضی هستید.

۱۲. دیدن عقاب بدون مو در خواب

عقاب بدون مو در خواب نشان می‌دهد که شما به هیچ عنوان برای دست کشیدن از ایده‌آل‌های‌تان راضی نیستید. به ویژه به این دلیل که ایدئولوژی‌ها و باورهای شما به آزادی و رهایی مرتبط است.

ترجمه:‌تحریریه سایت کسب و کار بازده – سارا فیضی

منبع: دریم مینینگ

تعبیر خواب کچل شدن: ۱۲ تعبیر دیدن ریزش مو و کچلی در خواب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)