مرکز فروش لوستر ارزان قیمت


لوستر ، چه شمعدان دار ، شاخه دار یا در زمان های مدرن استفاده شود، یک چراغ برقی است که از سقف معلق است. شمع های آویزان از چوب یا آهن و به شکل اولیه و ساده در کلیسا های آنگلو ساکسون ها حدود سال 1066 میلادی استفاده می شد. در سده های دوازدهم و سیزدهم میلادی ، قلاب های عظیم آهنی یا برنز با پایه های متعدد (سنبله) برای استقرار شمع تولید می شد.

لوستر ، چه شمعدان دار ، شاخه دار یا در زمان های مدرن استفاده شود، یک چراغ برقی است که از سقف معلق است. شمع های آویزان از چوب یا آهن و به شکل اولیه و ساده در کلیسا های آنگلو ساکسون ها حدود سال 1066 میلادی استفاده می شد. در سده های دوازدهم و سیزدهم میلادی ، آویز هایی با قلاب های عظیم آهنی یا برنز با پایه های متعدد (سنبله) برای استقرار شمع تولید می شد.

این آویز های زیبای برنجی در اواخر قرون وسطی ، بیشتر برای کلیسا ها ساخته شده بودند. در قرن 18میلادی ، هلند به سرزمین لوستر های برنجی مشهور شد ، که دارای یک ساقه خلاقانه باله شکل بود که با یک بخش بزرگ منعکس کننده خاتمه می یافت که از ساقه و شاخه های s شکل که به سوکت هایی بسته شده تشکیل می شد.

در انگلستان و فرانسه چراغ های آویز ریز ساخت با نقره و چوب حک شده و طلا کاری شده در قرن 18 ساخته شد.

مرکز فروش لوستر ارزان قیمت

چیزهایی که باید هنگام خرید لوستر بدانید

ما اغلب برای خرید لوستر به پر طمطراقی و جلوه آن فکر می کنیم ، اما آنها واقعاً ملموس تر از این هستند. آنها را در حمام ، اتاق لباس شویی یا حتی در مهد کودک قرار می دهید و مانند قطعات جواهرات برای خانه شما هستند که منعکس کننده سبک شخصی شما خواهند بود. نگاهی دقیق تر بیندازید ، تا بدانید که خرید ساده ترین راه برای تغییر طراحی کلی خانه است

. قبل از خرید ، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:
• هدف - میزان تولید نور مورد نیاز
• مقیاس - اندازه مورد نیاز بر اساس ابعاد اتاقهای شما
• ارتفاع - چقدر زیاد بسته به اندازه اتاق
• پایان - نوع پایان که فضای شما را تعریف کند
• سبک - آیا شما یک سبک خاص در ذهن دارید؟
• مراقبت - نصب چقدر آسان است؟ در مورد مراقبت و تمیز کردن طولانی مدت چیست؟

مرکز فروش لوستر ارزان قیمت

لوستر های چوبی


تمام لوستر های چوبی اولیه در آمریکا ساخته می شد. هر وسیله روشنایی از ابتدا تا انتها توسط یک صنعتگر ماهر ساخته می شود و با یک پایان خلاقانه رنگ آمیزی شده و در نهایت به مانند یک عتیقه جلوه می کند، با پایانی منحصر به فرد . بنابراین هنگامی که آنها ساخته می شوند ،هر بار متفاوت هستند و هر یک واقعاً یکی از وسایل یک نوع سبک زندگی هستند. همه چراغ های اطراف ما با یکدیگر هماهنگ هستند ، بنابراین از استفاده از نوع چوبی در اتاق ناهار خوری خود هراسی نداشته باشید و حتی از یک چراغ قوطی مانند پر روزنه در جزیره آشپزخانه خود استفاده کنید ، حتی اگر هر دو در یک زمان قابل مشاهده باشند. لوستر های چوبی با توجه به نوع چوب بکار رفته و هنری که بر روی آن انجام شده دارای جنس و قیمت های متفاوتی هستند.

مرکز فروش لوستر ارزان قیمت

لوستر ارزان

بسیاری از افراد برای روشنایی محل مورد نظر خود ضمن در نظر گرفتن موارد مانند جلوه ، زیبایی، روشنایی محیط و استحکام در ابتدا به ارزانی فکر می کنند. به خاطر مواد به کار رفته در ساخت، قیمت تمام شده محصول تولیدی بسیار متفاوت است. تصور کنید محصولی با برنج، و دیگری با مواد پلاستیکی به بازار بیاید و یا به جای شیشه از بلور تراش خورده استفاده شده باشد. در این حالت اختلاف قیمت بسیار متفاوت خواهد بود. ولی به یاد داشته باشید هر ارزانی و هر گرانی بی دلیل نیست. در این بازار باید مراقب اجناس تقلبی نیز باشید.

البته گاهی لوسترارزان دلیل بر بی کیفیت بودن نیست، چرا که در عین ارزانی می تواند زیبا، پر نور و سبک نیز باشد

مرکز فروش لوستر ارزان قیمت

لوستر سقفی کریستالی

اولین لوستر سقفی کریستالی (شیشه ای انگلیسی) از دهه 1720 قدمت داشته و از طراحی ساده و دارای توپی در پایه بودند. سرانجام این محصول با پیچ و تاب های شیشه ای در اطراف شفت و آبشار های طولانی و قطره های گلابی شکل بسیار پیچیده شدند. در قاره اروپا بهترین ها معمولاً از سنگ کریستال بودند ، اما بسیاری از آن ها در قرن 18 در ونیز ساخته شدند. لوستر های ونیزی به دلیل شیشه های رنگارنگ و تزئینات گل های شان معروف بودند.

اگر عاشق هر چیز شفافی هستید ، ممکن است لوستر سقفی کریستالی انتخاب مناسبی برای شما باشد. با توجه به تنوع بسیار زیاد طرح های موجود ، اتصالات سنتی هنوز بسیار رواج دارد. از ماری ترزا ، گرفته تا کاندربرا ، لوستر هایی با شاخه های پیچ در پیچ ، اکنون طرح های کریستالی وجود دارد که متناسب با هر سلیقه و ترجیح سبک است.

لوستر سقفی کریستالی دیگر محدود به سالن های عظیم یا اتاق های بزرگ با سقف های بلند نیستند ، بلکه با روشنایی وسیع در دسترس هستند که کاملاً مناسب حتی برای کوچکترین اتاق های خانه شماست.

مرکز فروش لوستر ارزان قیمت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟