جرج میلر کارگردان سینما، بازی Death Stranding را خارق‌العاده عنوان کرد


جرج میلر کارگردان سینما، بازی Death Stranding را خارق‌العاده عنوان کرد

جرج میلر کارگردان کهنه کار سینما که برای ساخت سری Mad Max شناخته می‌شود، در گفتگوی جدید خود به تعریف و تمجید بازی Death Stranding پرداخت. چیزهای زیادی می‌توان در مورد هیدئو کوجیما گفت و لقب‌های مختلفی را به او نسبت داد، اما یکی از مواردی که در مورد شخصیت او تقریباً برای هر کسی غیرقابل انکار است، علاقه وافر کوجیما به فیلم و سینما است. عشقی که در...

جرج میلر کارگردان کهنه کار سینما که برای ساخت سری Mad Max شناخته می‌شود، در گفتگوی جدید خود به تعریف و تمجید بازی Death Stranding پرداخت.

چیزهای زیادی می‌توان در مورد هیدئو کوجیما گفت و لقب‌های مختلفی را به او نسبت داد، اما یکی از مواردی که در مورد شخصیت او تقریباً برای هر کسی غیرقابل انکار است، علاقه وافر کوجیما به فیلم و سینما است. عشقی که در جای جای اثر جدید او، بازی Death Stranding نیز دیده می‌شود. چرا که نه تنها از بازیگرهای شناخته شده سینما و تلویزیون در نقش‌های اصلی استفاده کرده است، بلکه بار دیگر شاهد سینماتیک‌های مخصوص و طولانی کوجیما خواهیم بود که اثر چندانی از آن‌ها در قسمت پنجم Metal Gear Solid دیده نشد.

اکنون نوبت آن رسیده تا یکی از افراد شناخته شده در حوزه صنعت سینما پاسخ عشق و علاقه کوجیما را بدهد و چه کسی بهتر از کارگردان جرج میلر؟ او در گفتگوی جدیدی که با IGN داشت، به طور مختصر از بازی Death Stranding صحبت کرد. میلر با توجه به دیده‌های خود، بازی را یک اثر خارق‌العاده نامید که از منظر روایت داستانی، برای او حکم نفس کشیدن در هوای تازه داشت و بازی را یکی از ایده‌های بکر جدید که بدنه اصلی صنعت بازی نیازمند حضور آن بود، خواند. میلر در ادامه به تعریف و تمجید شخص هیدئو کوجیما پرداخت و او را خالق و نویسنده حقیقی تاثیرپذیر از احساسات درونی خواند که تمام موانع پیش رو مسیر خود را می‌بیند و از آنها به زیبایی رد می‌شود.

میلر که برای ساخت سری Mad Max شناخته می‌شود، در سال 2015 قسمت جدید مجموعه تحت عنوان Mad Max: Fury Road را ساخت که علاوه بر فروش بسیار خوب در گیشه، نظر اکثر منتقدان را نیز کسب کرد و موفق به دریافت شش جایزه اسکار از جمله بهترین تدوین و بهترین گریم شد.

جرج میلر کارگردان سینما، بازی Death Stranding را خارق‌العاده عنوان کردجرج میلر کارگردان سینما، بازی Death Stranding را خارق‌العاده عنوان کرد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ویدیویی پربازدید از شیوه انگلیسی صحبت کردن نماینده ایران در سازمان ملل!