سرویس EA Access به همراه بازی‌های شرکت EA به استیم خواهند آمد


سرویس EA Access به همراه بازی‌های شرکت EA به استیم خواهند آمد

دو شرکت Electronic Arts و Valve با انتشار اعلامیه‌ای، خبر از همکاری دو جانبه برای عرضه بازی‌های EA و سرویس EA Access بر روی استیم دادند.مشارکت این دو شرکت عظیم صنعت بازی با عرضه اثر جدید EA، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در روز پانزدهم نوامبر آغاز خواهد شد که هم اکنون نیز صفحه مخصوص این عنوان برای پیش خرید در استیم برپا شده است. به همراه این...

دو شرکت Electronic Arts و Valve با انتشار اعلامیه‌ای، خبر از همکاری دو جانبه برای عرضه بازی‌های EA و سرویس EA Access بر روی استیم دادند.مشارکت این دو شرکت عظیم صنعت بازی با عرضه اثر جدید EA، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در روز پانزدهم نوامبر آغاز خواهد شد که هم اکنون نیز صفحه مخصوص این عنوان برای پیش خرید در استیم برپا شده است. به همراه این بازی، شاهد حضور The Sims 4 و همچنین Unravel Two نیز در استیم خواهیم بود. برنامه عرضه بازی‌های EA در سال 2020 بر روی این پلتفرم محبوب نیز شامل عناوین معروفی همچون FIFA 20، Apex Legends و Battlefield 5 خواهد بود.

در ادامه این بیانیه ذکر شده است که بازیکنان هر دو پلتفرم اوریجین و استیم قادر خواهند بود که بازی‌های مالتی‌پلیر را به همراه یکدیگر تجربه کنند. هرچند شاید جذاب‌ترین بخش این مشارکت را در منتقل شدن سرویس اشتراکی EA Access دانست که با دارا بودن بیش از 100 عنوان مختلف، بر روی پلتفرم استیم حاضر خواهد شد. سرویسی که به مشترکین خود اجازه خواهد داد تا عناوین آینده شرکت EA را یک هفته پیش از تاریخ عرضه رسمی، تجربه کنند.

قاعدتاً عرضه سرویس EA Access بر استیم پیامدهای مثبت بیشتری را نیز در بر خواهد داشت که یکی از آن‌ها، داشتن پایه‌ای بسیار قوی‌تر و بزرگ‌تر از بازیکنان فعال برای تجربه عناوینی همچون Anthem و Battlefield 5 دانست که صد البته بازی جدید Star Wars Jedi: Fallen Order از این موقعیت به خوبی استفاده خواهد کرد. این اثر همانطور که در ابتدای متن گفته شد در تاریخ 15 نوامبر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

سرویس EA Access به همراه بازی‌های شرکت EA به استیم خواهند آمدسرویس EA Access به همراه بازی‌های شرکت EA به استیم خواهند آمد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر 10 ساله که همبازی خود را به قتل رساند