تاریخ عرضه احتمالی نسخه نسل آینده بازی Battlefield مشخص شد


تاریخ عرضه احتمالی نسخه نسل آینده بازی Battlefield مشخص شد

شرکت Electronic Arts به تازگی در خبری ساخت قسمت جدید بازی Battlefield برای کنسول‌های نسل آینده و رایانه‌های شخصی را تایید کرد. در حین برگزاری کنفرانس مالی اخیر شرکت EA اعلام شد که نسخه جدید بازی Battlefield هم اکنون در دست ساخت قرار دارد و در سال مالی 2022 عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر بازی در بازه زمانی میان اپریل 2021 تا مارس 2022 به طور قطع...

شرکت Electronic Arts به تازگی در خبری ساخت قسمت جدید بازی Battlefield برای کنسول‌های نسل آینده و رایانه‌های شخصی را تایید کرد.

در حین برگزاری کنفرانس مالی اخیر شرکت EA اعلام شد که نسخه جدید بازی Battlefield هم اکنون در دست ساخت قرار دارد و در سال مالی 2022 عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر بازی در بازه زمانی میان اپریل 2021 تا مارس 2022 به طور قطع منتشر می‌شود. با این حال وقتی صحبت از انتشار نسخه جدید سری بتلفیلد می‌شود، طبق عادت باید منتظر تجربه آن در فصل پاییز باشیم. پس در نتیجه می‌توان این بازه سال مالی را کوچک‌تر کرد و پاییز 2021 را تاریخ احتمالی عرضه بازی دانست.

تا بدین لحظه هیچ حرفی از پلتفرم‌های مقصد بازی Battlefield زده نشده است اما از آنجا که در سال 2021-2022 منتشر می‌شود می‌توان اطمینان داشت که کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت پذیرای آن خواهند بود. البته احتمال این نیز وجود دارد که برای کنسول‌های نسل حاضر نیز عرضه شود، اما باید انتظار داشت که مقصد اصلی همان کنسول‌های نسل آتی باشد. بغیر از اعلام پنجره احتمالی عرضه، جزئیات دیگری از نسخه جدید گفته نشد و به احتمال زیاد نیز تا مدت‌ها باید منتظر آن بمانیم.

در حقیقت با وجود فاصله زیادی که در حال حاضر با سال 2021 داریم، اگر طرفدار سری بتلفیلد هستید باید گفت که تا یکی دو سال درگیر بتلفیلد 1 یا بتلفیلد 5 خواهید ماند. همانطور که مطلع هستید، این سری محبوب مدتی است که کمی به سمت سراشیبی رفته و اگرچه بتلفیلد 1 فروش خوبی داشت اما بحث و جدل‌های فراوانی پیرامون آن پیش آمد و پس از عرضه آنچنان که باید و شاید بازیکنان خود را حفظ نکرد. به علاوه بتلفیلد 5 نیز در مقایسه با نسخه‌های پیشین فروش کمتری داشت و از همان بحث‌های همیشگی رنج می‌برد. باید منتظر ماند و دید بازی Battlefield جدید به چه سرنوشتی دچار خواهد شد.

تاریخ عرضه احتمالی نسخه نسل آینده بازی Battlefield مشخص شدتاریخ عرضه احتمالی نسخه نسل آینده بازی Battlefield مشخص شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان