رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس به‌مدت 2 روز در سلماس برگزار می‌شود


رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس به‌مدت 2 روز در سلماس برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه سلماس گفت: رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس در شهرستان سلماس با حضور 4 گردان به‌مدت 2 روز در مناطق اردوگاه قدس این شهرستان برگزار می‌شود.

رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس به‌مدت 2 روز در سلماس برگزار می‌شود

سرهنگ علیرضا مدنی، فرمانده سپاه سلماس، در حاشیه این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس در شهرستان سلماس با حضور 4 گردان به مدت 2 روز در مناطق اردوگاه قدس این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این رزمایش حفظ انسجام، تمرین فراخوانی یگانی و فعالیت‌های جمعی گردان‌های بیت المقدس، ایجاد آمادگی عمومی و ارتقای توانمندی‌های رزمی، ارتقاء میزان هوشمندی فرماندهان و نیروهای بسیجی در برابر ترفندهای روانی دشمن، آشنایی با توطئه‌های دشمن و جنگ‌های نوین، شناسایی بسترهای تهدید و ایجاد هماهنگی به جهت کاهش نقاط آسیب پذیر، هدایت بر آموزش‌های نظامی اعضای بسیج، بکارگیری آموزش‌های فراگرفته شده توسط بسیجیان در راستای به روز کردن نیروهای بسجی به لحاظ ، تجهیزات، جسمانی و نظامی می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: در روز نخست این رزمایش پس از فراخوانی نیروهای شرکت کننده، قبل از شروع رزمایش کلیه گردان‌های بیت‌المقدس طی یک راهپیمایی باشکوه به سمت یادمان شهداء گمنام سلماس راهی می‌شوند و بعد از برپایی تجمع باشکوه و انقلابی تجدید میثاق با شهدای گمنام به اردوگاه قدس سلماس واقع در مسیر روستای قره قشلاق اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه سلماس اظهار کرد: برگزاری صبحگاه مشترک، کلاس های آموزشی، عقیدتی و تمرین عملیات دفاع از کوی و برزن و سایر تاکتیک‌های دفاع در برابر تهاجم احتمالی دشمن و همچنین تمرین عملیات امداد و نجات، از جمله بخش‌های رزمایش اقتدار چهل ساله بسیج است.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!