شایعه: بازی Diablo 4 به استایل هنری قسمت دوم سری باز خواهد گشت


شایعه: بازی Diablo 4 به استایل هنری قسمت دوم سری باز خواهد گشت

شایعه‌ی دیگری در فاصله یک روز مانده به برپایی همایش بلیزکان منتشر شده که از بازگشت بازی Diablo 4 به سنت‌های پیشین خبر می‌دهد. شایعات و گمانه‌زنی‌های همایش بلیزکان 2019 همچنان ادامه دارد. پس از لو رفتن مدرکی در رابطه با بازی Overwatch اکنون لیک جدیدی برای بازی Diablo 4 در سایت Reddit منتشر شده است. بنا به گفته‌های کاربر PracticalBrush12 که پیش از...

شایعه‌ی دیگری در فاصله یک روز مانده به برپایی همایش بلیزکان منتشر شده که از بازگشت بازی Diablo 4 به سنت‌های پیشین خبر می‌دهد.

شایعات و گمانه‌زنی‌های همایش بلیزکان 2019 همچنان ادامه دارد. پس از لو رفتن مدرکی در رابطه با بازی Overwatch اکنون لیک جدیدی برای بازی Diablo 4 در سایت Reddit منتشر شده است. بنا به گفته‌های کاربر PracticalBrush12 که پیش از این هم جزئیات دقیقی از بازی‌های Ghose Recon Breakpoint و Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers را لو داده بود، قسمت چهارم سری دیابلو “تیره و تاریک و خشن” خواهد بود.

علاوه بر جسدهای زیادی که روی زمین پخش و پلا شدند، در بازی شاهد غارهای گوشتی، باتلاق‌ها و شهرهای طاعون گرفته و مکان‌های متنوع زیادی خواهیم بود. محیط بازی بسیار بزرگ‌تر از قبل خواهد بود به طوری که برای هر شخصیت وسیله نقل و مکان وجود دارد و می‌توان با محیط تعامل داشت (به طور مثال از دیوارها بالا رفت). حضور سه کلاس تا الان در بازی تایید شده که شامل Mage، Barbarian و Druid (که می‌تواند به شکل خرس یا گرگینه در بیاید) هستند. حالت همکاری چهارنفره همچنان حاضر خواهد بود و احتمال دارا بودن حالت PvP از ابتدای عرضه نیز وجود دارد.

به طور کلی به نظر می‌رسد بازی Diablo 4 به همان حال و هوای قسمت دوم بازخواهد گشت، علی‌الخصوص که شخصیت Lilith طبق طراحی هنری لیک شده، همان نقش پیشین خود در داستان را ادامه خواهد داد. شاید با خود فکر کنید که با وجود تاریخچه خبرهای لو رفته توسط این کاربر، احتمال درست بودن این شایعات بسیار کم باشد. اما دنیل احمد ملقب به ZhugeEX از آنالیزورهای ارشد Niko Partners نیز پس از خواندن این اطلاعات در توئیتر خود چنین نوشت:

این جزئیات با تمام چیزهایی که در مورد بازی شنیدم مطابقت دارد. قسمت چهارم قطعاً همان چیزی خواهد بود که طرفداران مدت‌ها منتظر آن هستند. استایل قسمت دوم را در کنار مبارزات پیشرفته قسمت سوم بگذارید.

در انتها باید تنها منتظر شروع مراسم ابتدایی همایش بلیزکان، ساعت 21:30 فردا شب جمعه بمانیم تا صحت اطلاعات بالا تایید شود.

شایعه: بازی Diablo 4 به استایل هنری قسمت دوم سری باز خواهد گشتشایعه: بازی Diablo 4 به استایل هنری قسمت دوم سری باز خواهد گشت


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیاتی از فیلم جدید «ارباب حلقه‌ها»