فرصت آخر برای علی منصور/ گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 0 - شاهین بوشهر 0


فرصت آخر برای علی منصور/ گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 0 - شاهین بوشهر 0

ذوب‌آهن در حالی برابر شاهین بوشهر قرار می‌گیرد که این دیدار آخرین فرصت برای علیرضا منصوریان است و باید دید چه نتیجه ای کسب می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" از هفته نهم مسابقات لیگ برتر دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و شاهین بوشهر در ورزشگاه فولاد شهر برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و باید دید کدام تیم به اولین برد خود دست پیدا می‌کنند. شاگردان منصوریان هفته گذشته شکست تلخی را برابر پیکان تجربه کردند و شاهین نیز با 5 گل توسط پرسپولیس مغلوب شد و باید دید در ادامه چه نتیجه ای به دست خواهد آمد.


گزارش زنده این دیدار را از ورزش سه دنبال کنید:


روز: جمعه ، تاریخ: 10/8/98 ، ساعت: 18
ورزشگاه: فولاد شهر
داور: سیدعلی اصغر مومنی
کمک ها: عسگر محمدی – محمد راهی
کمک داوران اضافی: میثم حیدری – امیرسامان سلطانی
داور چهارم: قهرمان نجفی
ناظر: مسعود مرادی

ذوب‌آهن:


معراج اسماعیلی، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، مهران درخشان مهر (دقیقه 20- زبیر نیک نفس)، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان و امیرارسلان مطهری


سرمربی: علیرضا منصوریان


شاهین:


ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی تبار، میلاد صارمی، سلمان بحرانی، بهروز نوروزی فرد، لوکا گادرانی، پیمان شیرزادی، حسین مالکی، حسن نجفی، محمدصادق بارانی و سعید کریمی


سرمربی: مهرداد کریمیان

اخطار

میلاد فخرالدینی دقیقه 9 برای ذوب آهن

دقایق حساس

دقیقه 7:20- دانیال اسماعیلی فر از سمت راست به محوطه جریمه نفوذ و شوت محکمی را به سمت دروازه شلیک کرد که گلر شاهین آن را برگشت داد.

دقیقه 11:16- ذوبی‌ها از سمت چپ با محوطه جریمه نفوذ کردند که شوت اسماعیلی فر به مدافع شاهین برخورد کرد و در ادامه شوت پهلوان از بالای دروازه به بیرون رفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نامگذارى کاروان المپیکى ایران به یاد آیت الله رئیسى