مورینیو: لیگ اروپا مانند مسابقات فرمول 2 است


مورینیو: لیگ اروپا مانند مسابقات فرمول 2 است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تاتنهام گفت: لیگ اروپا بزرگترین رقابت اروپایی به شمار نمی‌رود، اما دومین رقابت برتر اروپایی است حضور در آن مانند شرکت کردن همیلتون در مسابقات فرمول 2 است.

«خوزه مورینیو» پس از پیروزی تیمش در هفته سی‌وپنجم لیگ جزیره در مقابل آرسنال از عملکرد بازیکنانش در مقابل این تیم ابراز رضایت کرد و در ادامه اظهار داشت: بازی بسیار تاکتیکی دیدیدم و باید صادقانه بگویم که «میکل آرتتا» سرمربی آرسنال به این تیم ثبات و بهترشدن کیفیت فنی آن‌ها شده است. آرسنال در حال پیشرفت است و ما احساس کردیم که باید خودمان را در جریان این دیدار با آن‌ها به آرامی وفق دهیم که فکر می‌کنم این کار را به خوبی انجام دادیم.

وی ادامه داد: زمانی که ۲ بر یک از توپچی‌ها جلو بودیم، همه چیز تحت کنترل ما بود. خوشحالم که باعث خوشحالی هواداران‌ شدیم. خوشحالیم چون همچنان در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ اروپا هستیم.

سرمربی پرتغالی تاتنهام خاطرنشان کرد: لیگ اروپا بزرگترین رقابت اروپایی به شمار نمی‌رود، اما دومین رقابت برتر اروپایی است. وقتی از یک باشگاه یا یک بازیکن یا یک مربی که برنده لیگ قهرمانان اروپا شده، بخواهید در لیگ اروپا شرکت کند، این معامله خوبی نیست. درست مثل این است که از «لوئیس همیلتون» بخواهید در رقابت‌های فرمول ۲ شرکت کند.

مورینیو افزود: با این حال ترجیح می‌دهم فصل آینده در لیگ اروپا بازی کنیم تا اینکه در تورنمنتی نباشیم. این جامی است که تاتنهام دوست دارد به دستش بیاورد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تساوی‌های کشنده یقه پیکان را گرفت!