کسب یک پیروزی برای نماینده گیلان در لیگ برتر کاراته بانوان


کسب یک پیروزی برای نماینده گیلان در لیگ برتر کاراته بانوان

رشت - ایرنا - نماینده استان گیلان در آغاز رقابت های کاراته لیگ برتر بانوان کشور، یک پیروزی و یک شکست کسب کرد.

رئیس هیات کاراته استان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته اول لیگ برتر کاراته بانوان کشور در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد که تیم الو پرده گیلان نماینده این استان در این دوره از مسابقات یک پیروزی و یک شکست کسب کرد.

مزدا صوفی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم کاراته الو پرده گیلان در اولین دیدارش رو در روی تیم قدرتمند شهدای ماکران قرار گرفت که در نهایت با نتبجه ۱۷ بر هفت مغلوب حریفش شد.

وی ادامه داد: این تیم در دومین دیدارش از هفته اول این رقابت ها ، به مصاف تیم کاراته بانوان آپادای یزد قرار گرفت که در نهایت توانست این حریفش را با نتیجه ۱۶ بر هشت شکست دهد تا در هفته اول این مسابقات، پیروزی کسب کند.

تیم کاراته الو پرده گیلان در رقابت های کاراته لیگ برتر بانوان کشور در گروه سوم این مسابقات قرار دارد که در این گروه ، با تیم های هیات کاراته کردستان ، شهدای ماکران و آپادای یزد همگروه است.در رقابت های کاراته لیگ برتر بانوان کشور ، ۱۵ تیم حضور دارند که در چهار گروه به صورت دوره ای و متمرکز در تهران با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم این رقابت ها صعود خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه