دومین رویداد کارآفرینی دورهمی در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد


دومین رویداد کارآفرینی دورهمی در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد

دومین رویداد دورهمی از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاددانشگاهی به همت مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان اردبیل و شتابدهنده جاویدان با محوریت راه های موفقیت در تیم سازی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این رویداد در بخشهای متفاوتی شامل اخبار فناوری و کارآفرینی توسط محسن پورزارع، توجه به زمان در تیم سازی توسط مهران محمدی، بازی خلاقیت توسط ساسان جامعی و نسیم عبدالله پور، دانش ناب با موضوع تصمیم گیری توسط سارا نعمتی، کارگاه کسب و کار و فرصت های پیش رو توسط رامین عبدی و بررسی بوم تیم دکتر حسین واثقی، گفتگوی انگیزشی شرکت کنندگان و همفکری سمینار برگزار شد.

معاون فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی اردبیل گفت: در این دورهمی شرکت کنندگان به اشتراک تجربه‌های خود پرداختند و ضمن بهره‌مندی از مباحث مطرح شده، راه‌های تیم سازی و شبکه سازی را باهم مرور و نحوه به کارگیری خلاقیت‌ها در این مسیر را بررسی کردند.

مهران محمدی اظهار کرد: در این رویداد توانستیم ارتباط زنده با کارآفرین ایرانی الاصل و مطرح کشور فنلاد آقای پویا محمدی برقرار کنیم و در این ارتباط امکان پرسش و پاسخ و بررسی استارتاپ‌های ایرانی و اروپایی انجام گرفت.

وی طرح مولفههای اصلی نظیر زمان، بوم تیم و تصمیم گیری را از بخشهای اصلی دورهمی ذکر کرد و ادامه داد: در این رویداد حاضران برای اولین بار در بازی خلاقیت شرکت کرده و به حل مسئله به روش بازی پرداختند که میتواند الگویی در برخورد به مباحث متعدد حوزه کسب و کار تلقی شود.

محمدی با قدردانی از شتابدهنده جاویدان تصریح کرد: در برنامه توسعه ششم جهاددانشگاهی برگزاری رویدادهای مختلف کارآفرینی پیش‌بینی شده است تا بتواند روحیه راه‌اندازی کسب و کارهای متعدد را در جوانان ایجاد کند و در قالب رویداد دورهمی این موضوع می تواند بسترسازی مناسبی را ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی اردبیل در اکوسیستم کارآفرینی استان اردبیل به دنبال ایفای نقش حمایتی از کارآفرینان و فناوران نوپا است تا امکان خلق و هدایت درست خلاقیت ها و تبدیل ایده ها به محصول و خدمات فراهم آید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403