بازی Diablo 4 به صورت رسمی معرفی شد+ دو تریلر جدید


بازی Diablo 4 به صورت رسمی معرفی شد+ دو تریلر جدید

پس از مدت‌ها انتظار و حواشی مختلف، بلیزارد بالاخره از بازی Diablo 4 که به شدت مورد انتظار بسیاری به حساب می‌آید رونمایی به عمل آورده است. بلیزارد پس از اینکه نتوانست بازی Diablo 4 را به BlizzCon 2018 برساند و با معرفی Diablo Immortal حواشی و بازخوردهای منفی فراوانی را برای خود خرید، بالاخره رویداد BlizzCon 2019 را با رونمایی از Diablo 4 آغاز...

پس از مدت‌ها انتظار و حواشی مختلف، بلیزارد بالاخره از بازی Diablo 4 که به شدت مورد انتظار بسیاری به حساب می‌آید رونمایی به عمل آورده است.

بلیزارد پس از اینکه نتوانست بازی Diablo 4 را به BlizzCon 2018 برساند و با معرفی Diablo Immortal حواشی و بازخوردهای منفی فراوانی را برای خود خرید، بالاخره رویداد BlizzCon 2019 را با رونمایی از Diablo 4 آغاز کرده است. همان‌طور که از شایعات برمی‌آمد، این نسخه تاریک‌تر و خشن‌تر و بازگشتی به المان‌ها و فضای Diablo 2 است. همچنین در آن شاهد بازگشت Lilith که اخیراً تصویر هنری آن لو رفت خواهیم بود و بازیکنان حال باید با آن دست و پنجه نرم کنند.

تریلری از گیم‌پلی Diablo 4 نیز به نمایش گذاشته شده است که تأیید می‌کند که این عنوان قطعاً یک اکشن نقش‌آفرینی ایزومتریک خواهد بود. The Barbarian ،Sorceress و Druid و ویژگی‌های متفاوت آن‌ها را در این تریلر مشاهده می‌کنیم؛ Sorceress با یخ و آتش خود و Druid با تبدیل شدنش به خرس. باری دیگر باید اشاره کرد که دنیای این عنوان را در این تریلر تاریک‌تر از گذشته می‌بینیم.

Diablo 4 هم‌اکنون برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دست توسعه قرار دارد. تاریخ عرضه‌ی این عنوان مشخص نیست ولی شرکت‌کنندگان رویداد BlizzCon 2019 امکان تجربه‌ی یک دموی اولیه از آن را خواهند داشت. قطعاً از BlizzCon و خصوصاً این دمو جزئیات بیشتری به دست خواهد آمد که باید منتظر آن‌ها ماند.

نظر شما راجع به بازی Diablo 4 چیست؟

بازی Diablo 4 به صورت رسمی معرفی شد+ دو تریلر جدیدبازی Diablo 4 به صورت رسمی معرفی شد+ دو تریلر جدید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر