نمرات و امتیازات بازی Death Stranding منتشر شدند


نمرات و امتیازات بازی Death Stranding منتشر شدند

پس از مدت‌ها انتظار و در فاصله یک هفته مانده به عرضه جهانی بازی Death Stranding نظرات منتقدین منتشر شدند که خبر از اثر بسیار خوبی می‌دهند. تاکنون و تا لحظه نوشتن متن خبر، بازی Death Stranding که هفته آینده در روز هشتم نوامبر برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود، توانسته از مجموع 71 نقد وارده میانگین 84 از 100 را در سایت متاکریتیک کسب نماید....

پس از مدت‌ها انتظار و در فاصله یک هفته مانده به عرضه جهانی بازی Death Stranding نظرات منتقدین منتشر شدند که خبر از اثر بسیار خوبی می‌دهند.

تاکنون و تا لحظه نوشتن متن خبر، بازی Death Stranding که هفته آینده در روز هشتم نوامبر برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود، توانسته از مجموع 71 نقد وارده میانگین 84 از 100 را در سایت متاکریتیک کسب نماید. امتیازی که هرچند عده‌ای با شنیدن تعریف و تمجیدهای فراوان تصور می‌کردند کمتر از 90 نخواهد شد و عده‌ای دیگر نیز با اظهارنظرهای نه چندان مثبت انتظار کمتر بودن آن را داشتند.

سایت Screen Rant نمره کامل 100 را به اثر جدید هیدئو کوجیما داده، در حالی که سایت Stevivor از طرف دیگر کمترین نمره ممکن را داده است. سایت‌های معروفی همچون گیم‌اسپات و گاردین به ترتیب نمره‌های 90 و 80 از 100 را داده‌اند در حالی که IGN و Game Informer نظر متوسطی نسبت به بازی داشتند و به ترتیب نمره‌های 68 و 70 را دادند. در ادامه خلاصه‌ای از نقدهای وارده را با هم مرور می‌کنیم.

Gaming Age – 100

از زمانی که برای اولین بار صفحه آغازین بازی را دیدم تا لحظه‌ای که اسامی سازندگان پس از 72 ساعت پخش شدند، میخکوب بودم. بازی Death Stranding بی‌اندازه دلچسب است و به تمام انتظارات من از ساخته استودیو Kojima Productions به خوبی پاسخ داد.

Screen Rant – 100

بازی Death Stranding با قدرت هر چه تمام‌تر به آنچه باور دارد، عمل می‌کند و یکی از مهم‌ترین آثار این دهه است.

4Players.de -95

Death Stranding یک شاهکار است. هیدئو کوجیما ماجراجویی خاطره‌انگیزی را خلق کرده که تا سال‌ها بر سر زبان‌ها خواهد ماند.

PLAY! Zine – 90

بازی Death Stranding تجربه خارق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد که مشابه آن را هرگز ندیده‌اید. پر از کارهای مکرر طولانی اما در نوع خود بسیار مبتکرانه و فلسفی با مناظر نفس‌گیر. اثری که اگر بخواهید پتانسیل واقعی آن را تجربه کنید باید یک ماه کامل مشغول بازی باشید.

IGN Spain – 87

هیدئو کوجیما بار دیگر آمده است. Death Stranding داستان جذابی را روایت می‌کند که پر از گره‌های داستانی خارق‌العاده است. بازی یکی از جالب‌ترین سیستم‌های گشت و گذار در منطقه را دارد که تاکنون دیده‌ایم و نحوه ارتباط برقرار کردن میان جامعه بازیکنان بسیار جالب است. حس بدردنخور بودن به هیچکس دست نخواهد داد.

Guardian – 80

باید گفت Death Stranding حکم موعظه‌ای از اهمیت وجود عقاید را دارد. قدرت گام برداشتن زمانی که تمام امیدها از بین رفته ولی باز هم به این عقیده پایبند باشی که شرایط بهتر خواهد باشد. با کمک یکدیگر، مجموعه‌ای از قدم‌های سازمان‌دهی شده‌ی کوچک می‌تواند تفاوتی اساسی را ایجاد کند. در این دنیای خشن و درهم شکسته و گیج‌کننده، همین قدم‌ها باعث امیدواری است.

Stevivor – 35

Death Stranding یک تیکه آشغال تمام‌نشدنی است که باید به عنوان یک نمونه هشداردهنده برای دیگر ناشران نشان داده شود که هیچوقت اختیار و آزادی کامل را به استودیو سازنده برای خلق هنر ندهند.

نمرات و امتیازات بازی Death Stranding منتشر شدندنمرات و امتیازات بازی Death Stranding منتشر شدند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی