مدیر عامل مک دونالد به دلیل رفتار نامناسب با یک کارمند برکنار شد


مدیر عامل مک دونالد به دلیل رفتار نامناسب با یک کارمند برکنار شد

شفقنا- رستوران زنجیره ای مک دونالد از اخراج مدیر عامل این شرکت به علت رفتار نامناسب با یک کارمند و نقض خط مشی این شرکت، خبر داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از سی بی اس، پیش از این 25 کارمند مک دونالد ادعای آزار جنسی در این شرکت را مطرح کرده بودند. وستبربوک مدیر عامل برکنار شده […]

مدیر عامل مک دونالد به دلیل رفتار نامناسب با یک کارمند برکنار شدCHICAGO, IL - JUNE 04: McDonald's CEO Stephen Easterbrook unveils the company's new corporate headquarters during a grand opening ceremony on June 4, 2018 in Chicago, Illinois. The company headquarters is returning to the city, which it left in 1971, from suburban Oak Brook. Approximately 2,000 people will work from the building. (Photo by Scott Olson/Getty Images)

شفقنا- رستوران زنجیره ای مک دونالد از اخراج مدیر عامل این شرکت به علت رفتار نامناسب با یک کارمند و نقض خط مشی این شرکت، خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از سی بی اس، پیش از این ۲۵ کارمند مک دونالد ادعای آزار جنسی در این شرکت را مطرح کرده بودند.

وستبربوک مدیر عامل برکنار شده مک دونالد در آن زمان در پاسخ به اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا مدعی شده بود که تیمی برای مهار خشونت های جنسی، بهبود شرایط کارمندان و به روز کردن سیاست های کار در مک دونالد تشکیل می شود.

اصل خبر را در سی بی اس بخوانید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی