بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ


مطلب بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ بهترین تبلت های سامسونگ 2019 طیف گسترده‌ای دارد که بررسی آن خالی از لطف نیست. سامسونگ عملا ثابت کرده است که به عنوان یک سازنده تمام عیار در ساخت هر محصول...

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 طیف گسترده‌ای دارد که بررسی آن خالی از لطف نیست. سامسونگ عملا ثابت کرده است که به عنوان یک سازنده تمام عیار در ساخت هر محصول برتری دست دارد. در این مقاله به معرفی بهترین تبلت های سامسونگ 2019 پرداخته‌ایم.

امروزه هر قدر هم که ادعا کنید تبلت‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند خارج از رقابت هستند، باز باید قبول کنید که این محصولات به رقیبان قدرتمندی برای لپ تاپ‌ها تبدیل شده‌اند. تبلت سازان امروزی مشخصات و ویژگی‌های محصولاتشان را ارتقاء می‌دهند تا از این طریق استفاده و نیاز به حمل یک لپ تاپ را در هر جا و مکانی از بین ببرند، و این موضوع بهترین ویژگی یک تبلت محسوب می‌شود.

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ

تبلت‌های امروزی به بهترین ویژگی‌های ممکن مجهز شده‌اند تا بتوانند به خوبی نیاز هر فردی را که می‌خواهد بخش بیشتری از فرآیند مورد نظرش را انجام دهد، برطرف کنند؛ دقیقا به همین دلیل است که این محصولات از طرف سازندگان مختلف عرضه می‌شوند و توانسته‌اند با دستیابی به ارقام فروش بالا پله‌های نردبان ترقی را در دنیای خود به راحتی بالا روند.

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 ؛ اصلا چرا تبلت‌های سامسونگ؟

سامسونگ با ارائه گجت‌های مختلفی، از گوشی همراه و تلویزیون گرفته تا تبلت‌های کاربردی، به چهره دنیای فناوری تبدیل شده است. بهترین مشخصه این ابرسازنده کره‌ای این است که توانسته برای هر کاربر و مصرف کننده‌ای محصولی کاربردی را ارائه کند. این سازنده همچنین توانسته است در زمینه ارائه کیفیت در ازای قیمت‌های اقتصادی از سایر سازندگان پیشی بگیرد.

سامسونگ به عنوان سازنده‌ای شناخته می‌شود که می‌تواند بهترین کیفیت را در قالب محصولاتش ارائه کند، بدون این که کل بودجه مصرف کننده‌اش را از او بگیرد. این برند مشهور همچنین رده‌بندی‌های قیمتی متنوعی برای مشتریان مختلفش دارد. سامسونگ توانست در سال 2013 میلادی حدود 13.5 میلیون دستگاه تبلت را در سر تا سر جهان بفروشد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که هر ساله شاهد عرضه محصولات بهتری با ویژگی‌های برجسته‌تر از طرف این برند هستیم.

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ

تبلت‌های سامسونگ به خاطر کیفیت و قیمت معقول‌شان مشهور هستند. می‌توانید بگویید در بازار تبلت‌های دیگری از طرف سازندگانی دیگری هستند که توانسته‌اند از رقابت موجود سربلند خارج شوند، اما باید در نظر داشته باشید که سامسونگ همیشه توانسته است برندش را در بازار تایید کند و توجه کاربران علاقمند به تبلت را به خوبی روی خودش متمرکز سازد.

تکراتو بهترین تبلت های سامسونگ 2019 را فهرست می‌کند

اپل در سال 2017 میلادی حدود 43 میلیون آیپد را وارد خانه‌های طرفدارانش کرد، در حالی که سازنده مشهور کره‌ای تنها توانست حدود 25 میلیون تبلت را به مشتریانش بفروشد. کسب مقام دوم در فروش تبلت در سر تا سر جهان کار ساده‌ای نیست، و بیانگر این است که چرا تبلت‌های سامسونگ برترین تبلت‌های موجود در بازار هستند. برای هر شخصی سخت است که بگوید بهترین تبلت های سامسونگ 2019 کدام‌ها هستند، به همین دلیل ما در این مقاله این روند را برای شما ساده و بهترین تبلت های سامسونگ 2019 را معرفی کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

گلکسی تب اس 6 2019 جدید (Samsung Galaxy Tab S6): مجهز به یک قلم کاملا جدید

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ

گلکسی تب S6 به عنوان یکی از بهترین تبلت‌ های سامسونگ 2019 در سه رنگ خاکستری، صورتی و آبی عرضه می‌شود. این تبلت به دلیل داشتن پردازشگر کوالکام اسنپدراگون کارایی بسیار بالایی دارد و می‌تواند بازی‌های مورد نظر شما را نیز به راحتی اجرا کند. شما می‌توانید گلکسی تب S6 را در دو مدل با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت، و رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی خریداری کنید.

قلم هوشمند تب اس 6 هم انجام هر کاری را با این محصول برای شما ساده‌تر می‌کند. تب اس 6 به یک کاور پشتی مغناطیسی مجهز شده است تا شما بتوانید قلم جدید سامسونگ را به آن بچسبانید و از این طریق آن را نگه دارید. این قلم از همین طریق شارژ می‌شود. گلکسی تب اس 6 می‌تواند با یک بار شارژ کامل به مدت 15 ساعت فرامین شما را انجام دهد.

گلکسی تب اس 4 (Samsung Galaxy Tab S4): با قابلیت ایفای نقش به عنوان رایانه شخصی شما

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ

تب اس 4 برای هر کاربری که می‌خواهد چند کاربرد را از یک تبلت دریافت کند، یک انتخاب خوب است. به همین دلیل در فهرست بهترین تبلت های سامسونگ 2019 قرار می‌گیرد. این محصول همه ویژگی‌های یک تبلت خوب را در خود دارد، و علاوه بر این می‌تواند به عنوان یک رایانه کوچک در محیط کار نیز شما را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: نگاه نزدیک به گلکسی تب اس 4 ؛ تبلتی برای حرفه‌ای‌ها

قابلیت انقلابی Dex mode و یک نوار ابزار کاربردی از جمله ویژگی‌هایی هستند که استفاده از تب S4 را به عنوان یک رایانه برای شما راحت می‌کنند. یک قلم دقیق S Pen، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، کارایی بالا به لطف پردازشگر قدرتمند اسنپدراگون و واحد پردازش گرافیکی آدرینو 540، سیستم عامل اندروید 8 اورئو با رابط کاربری روان و صفحه نمایش 10.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسلی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به عنوان یکی از بهترین تبلت های سامسونگ در بازار معرفی می‌کنند.

گلکسی تب اس 5 ای 2019 (Samsung Galaxy Tab S5e 2019)

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ

گلکسی تب S5e یکی از بهترین تبلت های سامسونگ 2019 است که سازنده مشهور کره‌ای طراحی این محصول را با باریک‌تر کردن بدنه‌اش و رساندن ضخامتش به 5.5 میلیمتر بهبود بخشیده است. بد نیست بدانید که این تبلت تنها 400 گرم وزن دارد و به همین دلیل برای مدت زمان زیادی در دستان شما باقی می‌ماند بدون این که باعث خستگیتان شود. فلز باکیفیت به کار رفته در ساخت گلکسی تب اس 5 ای ظاهر آن را برجسته و زیبا کرده است.

این تبلت در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه شده است و به کمک نمایشگر 10.5 اینچی سوپر AMOLED خود محتویات رسانه‌ای را با کیفیت و ترکیب رنگ بسیار بالایی نشان می‌دهد. گلکسی تب اس 5 ای از سیستم عامل اندروید P، یک رابط کاربری روان و یک باتری 7040 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و در دو مدل با رم‌های 4 و 6 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 512 گیگابایت عرضه می‌شود.

گلکسی تب اِی 10.5 اینچی (Samsung Galaxy Tab A 10.5 Inch): همراه همیشگی شما

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ

گلکسی تب اِی 10.5 اینچی می‌تواند بهترین همراه سرگرم کننده یک کاربر باشد. پیش از این تکراتو گلکسی Tab A سامسونگ را به عنوان تبلتی برای همه اعضای خانواده مورد بررسی قرار داد. شما می‌توانید با این محصول کارهای مختلفی را انجام دهید. گلکسی تب A به عنوان یکی از بهترین تبلت های سامسونگ 2019 از یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 400 گیگابایت، پردازنده هشت هسته‌ای، رم 3 گیگابایتی، نمایشگر 10.5 اینچی با نسبت تصویر 16 به 10، چهار اسپیکر قدرتمند با فناوری Dolby Atmos و سیستم عامل اندروید O مجهز به دستیار مجازی گوگل بهره می‌برد. این محصول منحصر بفرد می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 14.5 ساعت کارهای شما را انجام دهد.

گلکسی تب اِی 10.1 اینچی (Samsung Galaxy Tab A 10.1 Inch)

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ

گلکسی تب اِی 10.1 جدید با ترکیبی منحصر بفرد از یک طراحی، نمایشگر و کارایی بسیار خوب ارائه شده است تا تجربه کاربری بسیار خوبی را در شما ایجاد کند. نمایشگر 10.1 اینچی جذاب این تبلت شما را قادر می‌سازد تا فیلم‌ها و محتویات رسانه‌ای مورد علاقه خود را با کیفیت بسیار بالایی مشاهده کنید. گلکسی تب اِی 10.1 به جدیدترین فناوری Dolby Atmos مجهز شده است تا با دو اسپیکر خود کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه کند.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌ های 2019 ؛ با بهترین تبلت های اندرویدی بازار آشنا شوید

این محصول به کمک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خود در هر زمینه‌ای فرامین شما را به راحتی انجام می‌دهد. از دیگر مشخصات گلکسی تب اِی 10.1 می‌توان به یک پردازشگر هشت هسته‌ای قدرتمند Lassen O+، سیستم عامل اندروید 9 و باتری 6150 میلی آمپر ساعتی با قابلیت عملکرد 15 ساعته با یک بار شارژ کامل اشاره کرد.

این تبلت جدید در سه مدل با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. شما می‌توانید حافظه داخلی این گجت زیبا را با یک کارت حافظه میکرو SD تا 512 گیگابایت افزایش دهید.

گلکسی بوک 2 (Samsung Galaxy Book 2): جدیدترین تبلت 2 در 1 سامسونگ با ویژگی‌های برجسته

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ

تبلت 2 در 1 گلکسی بوک 2 به لطف یک قلم اس پن، صفحه کلید جداشدنی با سیستم نورپردازی داخلی و باتری قدرتمند خود می‌تواند فرامین شما را به راحتی در قالب یک لپ‌تاپ انجام دهد. این محصول به پردازشگر قدرتمند اسنپدراگون 850 مجهز شده است و قابلیت‌های پردازشی بسیار بالا و عملکرد بسیار منحصر به فردی را در اجرای همزمان چند نرم افزار ارائه می‌کند.

ویژگی‌های برجسته گلکسی بوک 2 تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود؛ سامسونگ در ساخت این تبلت از یک بدنه فلزی خاکستری زیبا و باکیفیت، نمایشگر سوپر AMOLED، قابلیت اتصالی LTE و اسپیکر با فناوری Dolby Atmos Surround استفاده کرده است. گلکسی بوک 2 از سیستم عامل ویندوز 10 بهره می‌برد و می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 20 ساعت کارهای شما را انجام دهد.

گلکسی تب اِی 8 اینچی (Samsung Galaxy Tab A 8 Inch): یک تبلت کوچک ولی قدرتمند

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ

اگر به دنبال یک تبلت زیبا و سبک با نمایشگر بسیار روشن و واضح و قابلیت حمل پذیری منحصر بفرد هستید، یکی از بهترین تبلت های سامسونگ 2019 را به شما توصیه می‌کنیم. مدل 8 اینچی گلکسی تب اِی بهترین گزینه دقیقا همان چیزی است که می‌خواهیم. یکی از علل قرار گرفتن این محصول در لیست بهترین تبلت های سامسونگ 2019 در بازار نرم افزار سامسونگ فلو (Samsung Flow) است که آن را به شیوه‌ای ایمن و راحت به سایر محصولات سامسونگ متصل می‌کند.

گلکسی تب اِی 8 به یک رم 2 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت مجهز شده است. نمایشگر 8 اینچی این گجت قابل ستایش است زیرا وضوح بسیار بالایی دارد و آنقدر روشن است که حتی در زیر تابش مستقیم نور خورشید هم شما را قادر می‌سازد تا محتویات رسانه‌ای را به راحتی روی آن مشاهده کنید. این نمایشگر HD بر روی یک بدنه ارگونومیک زیبا و قابل حمل نصب شده است تا به راحتی بتوانید بدون هیچ خستگی برای مدت زمانی طولانی در اینترنت جستجو کنید و فیلم‌های خود را ببینید.

گلکسی تب اِی 8 دستیار مجازی بیکسبی هوم را نیز در کنار یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی HDR، دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی و باتری قدرتمند در اختیار شما می‌گذارد. این باتری می‌تواند با یک بار شارژ کامل به مدت حداقل 14 ساعت دستورات شما را اجرا کند. با خرید گلکسی تب اِی 8 سه ماه اشتراک قرمز رایگان یوتیوب را نیز دریافت می‌کنید.

گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3): رقیب قدرتمند آیپد 9.7

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ

گلکسی تب S3 به عنوامی یکی از بهترین تبلت های سامسونگ ۲۰۱۹ آیپد 9.7 اپل را به رقابت دعوت کرده است. این محصول مانند رقیب آمریکایی‌اش از یک نمایشگر 9.7 اینچی سوپر AMOLED بسیار واضح و باکیفیت بهره می‌برد و این پنل را روی یک بدنه بسیار ارگونومیک با قابلیت حمل آسان در اختیار شما می‌گذارد. قلم S Pen این تبلت اصلا نیازی به شارژ مجدد ندارد و می‌تواند دقت بسیار بالایی را به همراهی توانایی خارق العاده در شناسایی انواع فشارها ارائه کند.

گلکسی تب اس 3 به عنوان یکی از بهترین تبلت های 2019 سامسونگ یک پردازشگر 2.2GHz کوالکام اسنپدراگون، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی را به همراه نرم افزار سامسونگ فلو در اختیار دارد. باتری قدرتمند این محصول با سرعت بسیار زیادی شارژ می‌شود و می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 12 ساعت فرامین شما را اجرا کند.

چهار اسپیکر AKG، یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی از دیگر مشخصات برجسته این محصول هستند. گلکسی تب S3 یک صفحه کلید جداشدنی با قابلیت اتصال خودکار و کلیدهای بسیار سبک و راحت هم دارد، ولی شما باید این کیبورد را به طور جداگانه خریداری کنید.

گلکسی تب ای (Samsung Galaxy Tab E): یک تبلت اقتصادی منحصر بفرد

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ

گلکسی تب ای 9.6 اینچی یک تبلت رده پایه است. این محصول علاوه بر این که جیب شما را خالی نمی‌کند، ویژگی‌هایی کاربردی را در اختیارتان می‌گذارد. گلکسی تب ای به یک رم 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 128 گیگابایت مجهز شده است و می‌تواند به کمک نمایشگر 1280 در 800 پیکسلی خود فایل‌های رسانه‌ای را با کیفیت بسیار خوبی نشان دهد.

سامسونگ روی این محصول 549 گرمی سیستم عامل اندروید 5.1 لولی پاپ و یک پردازشگر 1.2GHz را نصب کرده است تا خریدارنش بتوانند به راحتی کارهای ساده را با آن انجام دهند. یک باتری 7300 میلی آمپر ساعتی با 20 ساعت عملکرد در هر سیکل شارژ، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت‌های فوکوس خودکار و عکس برداری پانوراما، قابلیت Kids Mode و مجموعه نرم افزاری Galaxy Essentials از دیگر ویژگی‌های برتر این گجت سبک وزن هستند. اگر به دنبال یکی از بهترین تبلت های سامسونگ 2019 هستید و بودجه کمی دارید، گلکسی تب E گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شود.

گلکسی تب اس 2 (Samsung Galaxy Tab S2): یک تبلت زیبا با چهار نوع رنگ بدنه

بهترین تبلت های سامسونگ 2019 : راهنمای خرید یک تبلت خوب سامسونگ

گلکسی تب اس 2 ساخته شده است تا با نمایشگر 9.7 اینچی، پردازشگر هشت هسته‌ای، واحد پردازش گرافیکی آدرینو 510، رم 3 گیگابایتی SDRAM و حافظه داخلی 32 گیگابایتیش کارایی منحصر بفردی را ارائه کند. نمایشگر این تبلت با فناوری سوپر AMOLED ساخته شده است و فایل‌های مختلف را با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسلی به شما نشان می‌دهد. گلکسی تب اس 2 سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو را بر روی خود دارد از این رو کارایی بهتری را نسبت به گجت‌های مشابه دارای سیستم عامل‌های قدیمیتر ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: بررسی بازار جهانی تبلت ؛ تبلت‌‌ها در سراشیبی رکود

این تبلت زیبا و سبک تقریبا 450 گرم وزن دارد بنابراین شما می‌توانید آن را با خود به هر مکانی ببرید. گلکسی تب اس 2 به ابزارهای مایکروسافت آفیس هم مجهز شده است تا بتواند علاوه بر سرگرم کردن شما کارهایتان را نیز انجام دهد. این محصول همچنین می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 12 ساعت برای شما فیلم پخش کند. گلکسی تب S2 برخلاف سایر تبلت‌های مشابه قابلیت امنیتی پیشرفته اسکنر اثر انگشت را نیز در اختیارتان می‌گذارد. شما می‌توانید ظرفیت حافظه داخلی این گجت کاربردی را نیز به کمک یک کارت حافظه میکرو SD تا 128 گیگابایت افزایش دهید.

حرف آخر

لیست فوق به خوبی نشان می‌دهد که سامسونگ چگونه در قالب یک برند به طور مداوم ویژگی‌ها و قابلیت‌های تبلت‌هایش را ارتقاء می‌دهد. با خرید محصولات این سازنده می‌توانید همه نیازهای خود را برطرف کنید زیرا این محصولات ویژگی‌های منحصر بفردی را از نمایشگرهای واضح گرفته تا باتری‌های قدرتمند در ازای قیمت‌هایی منطقی ارائه می‌کنند. می‌توان گفت که عملکرد سامسونگ در خلق فناوری‌هایی منحصر بفرد با کارایی روان در این تبلت‌ها شگفت انگیز است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید: بهترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ در سال 2019 بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2019 ؛ لیستی از 10 موبایل برتر سامسونگ بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ ؛ با جیب خالی گوشی اندروید ارزان چی بخریم؟

منبع: mytabletguide


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهترین گجت های هوشمند 2020 ؛ با جدیدترین گجت های پوشیدنی جهان آشنا شوید!