سیاستمدار هندی آلودگی هوای دهلی را به گردن پاکستان انداخت


سیاستمدار هندی آلودگی هوای دهلی را به گردن پاکستان انداخت

یک سیاستمدار هندی ادعا کرده است که آلودگی شدید هوا در منطقه دهلی ممکن است در نتیجه یک حمله شیمیایی مخفیانه توسط پاکستان به وجود آمده باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک سیاستمدار هندی آلودگی شدید هوا در دهلی را به گردن پاکستان انداخت و مدعی شد که احتمال دارد اسلام‌آباد با یک حمله شیمیایی مخفی، میزان آلودگی هوا در هند را بالا برده باشد.

«وینیت آگاروال شاردا» از سیاستمداران شناخته‌شده حزب حاکم هند، به پایگاه خبری «اِی‌ان‌آی» گفته است: «این احتمال وجود دارد که این گازهای سمی را یک کشور همسایه که از ما می‌ترسد آزاد کرده باشد».

او سپس از پاکستان و چین به عنوان کشورهایی که «از هند می‌ترسند» یاد کرده و گفته است: «ما باید به صورت جدی بررسی کنیم که آیا پاکستان گازهای سمی را رها کرده است؟».

در روزهای گذشته آلودگی هوای دهلی به حدی بالا رفته که در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام شده و بسیاری از مدارس و مراکز عمومی تعطیل شده است.

هند و پاکستان یکدیگر را دشمن می‌دانند و بارها نیز با هم درگیری‌ نظامی داشته‌اند. هند پیش از این هم سرویس اطلاعاتی پاکستان را به برنامه‌ریزی برای بی‌ثبات کردن هند متهم کرده است.

/انتهای پیام/

سیاستمدار هندی آلودگی هوای دهلی را به گردن پاکستان انداخت
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوسمار فقط با جام می‌ماند/ پرسپولیس-نساجی بدون حضور بانوان/ پیشخوان