گوشی گلکسی A71 5G به زودی از راه می رسد


رسانه کلیک – سامسونگ قصد دارد تا نسخه 5G گلکسی A71 را با قیمت پایینی روانه بازار کند. این گوشی هوشمند احتمالا به پردازنده اگزینوس 980 مجهز شده و از وای فای 6 نیز پشتیبانی می کند. امروزه با توسعه و رشد روزافزون شبکه ارتباطی 5G، کمپانی های سازنده در تلاش هستند تا محصولات خود را […] نوشته گوشی گلکسی A71 5G به زودی از راه می رسد اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – سامسونگ قصد دارد تا نسخه 5G گلکسی A71 را با قیمت پایینی روانه بازار کند. این گوشی هوشمند احتمالا به پردازنده اگزینوس 980 مجهز شده و از وای فای 6 نیز پشتیبانی می کند.

امروزه با توسعه و رشد روزافزون شبکه ارتباطی 5G، کمپانی های سازنده در تلاش هستند تا محصولات خود را علاوه بر تجهیز به این فناوری، با قیمت کمتری به بازار بفرستند. به نظر می رسد سامسونگ جزو نخستین شرکت هایی است که در این راه پیش قدم شده و به زودی یک گوشی کارآمد با مشخصات فوق را به دست هواداران می رساند.

طبق اظهارات یکی از منابع، این شرکت کره ای برای نسخه 5G گوشی گلکسی A71 قیمت مناسبی را در نظر می گیرد. این محصول در رسانه های مختلف با شماره مدل SM-A716B به نمایش درآمده، البته ظاهرا نسخه جهانی آن دارای شماره مدل SM-A7160 بوده و دیر یا زود خبرساز می شود.

نسخه 5G گلکسی A71 از چیپست میان رده اگزینوس 980 بهره می برد؛ تراشه ای که علاوه بر پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، قابلیت استفاده از وای فای 6 را نیز دارد. با این حال سامسونگ اولین شرکتی نیست که از این چیپست در اسمارت فون های خود استفاده می کند. کمپانی ویوو نیز گوشی Vivo X30 را با این پردازنده به زودی روانه بازار چین خواهد کرد.

گوشی گلکسی A71 5G به زودی از راه می رسد

گوشی گلکسی A71 5G به زودی از راه می رسد

پردازنده اگزینوس 980 بر اساس لیتوگرافی 8 نانومتری ساخته شده و دارای هشت هسته است که دو هسته از نوع Cortex-A77 و شش هسته دیگر از نوع Cortex-A55 هستند. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، این تراشه به مودم 5G داخلی مجهز شده و این موضوع مصرف انرژی را به شدت کاهش می دهد. بنابراین به نظر می رسد که سامسونگ ضمن کاهش قیمت محصولات 5G خود، سایر مشخصات گوشی را در حد قابل قبولی نگه داشته است. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ عرضه و همینطور قیمت دقیق این محصول وجود ندارد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی