توسعه دانشگاه‌های استانی سبب ایجاد عدالت آموزشی می‌شود


توسعه دانشگاه‌های استانی سبب ایجاد عدالت آموزشی می‌شود

رییس دانشگاه قم گفت: توسعه دانشگاه‌های استانی سبب ایجاد عدالت آموزشی در سطح کشور خواهد شد و این موضوع برکات بسیاری برای کشور دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز صبح امروز در جلسه هیئت ممیزه دانشگاه قم که با حضور وزیر علوم برگزار شد، عنوان کرد: وزارت علوم گام‌های بسیار خوبی در جهت ارتقای جایگاه آموزش عالی در کشور داشته است، طرح اشتغال‌پذیری دانشگاهیان با استقبال خوب دانشجویان مواجه شده است و در راستای ورود دانشجویان به بازار کار بسیار اثرگذار است.

وی افزود: وزارت علوم توجه ویژه‌ای به ارتقای دانشگاه‌های کشور در بعد بین‌المللی دارد و از همین رو، ارتقای دانشگاه قم در بین دانشگاه‌های منطقه و جهان در دستور کار قرار دارد.

رییس دانشگاه قم بیان کرد: آرمان‌خواهی و انقلابی ماندن فضای دانشگاهی به عنوان یکی از اولویت های مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب است که این موضوع در دانشگاه قم مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی اقدامات وزارت علوم در جهت ارتقا دانشگاه‌های استانی را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: توسعه دانشگاه‌های استانی سبب ایجاد عدالت آموزشی در سطح کشور خواهد شد و این موضوع برکات بسیاری برای کشور دارد.

دیرباز تصریح کرد: با توجه به مجزا بودن فضای آموزشی خواهران و برادران در دانشگاه قم و نگاه مثبتی که وزارت علوم نسبت به این موضوع دارد، نیاز است تا ارتقای پایه بودجه‌ای این دانشگاه مورد توجه قرار گیرد تا شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این دانشگاه باشیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غربالگری دوم بارداری/ ویدئو