اجرای طرح هشت‌بهشت در کانون قائم (عج) کوچکسرا قائم‌شهر


اجرای طرح هشت‌بهشت در کانون قائم (عج) کوچکسرا قائم‌شهر

نظری گفت: طرح دائمی هشت‌بهشت به همت کانون فرهنگی و هنری قائم (عج) کوچکسرا قائم‌شهر در چهار بخش فرهنگی، عبادی و ورزشی و به دو شیوه آموزشی و مسابقه‌ای اجرا می‌شود.

«رحیم نظری»، امروز (شنبه 18 آبان) در گفتگو با خبرنگار شبستان در ساری گفت: طرح دائمی هشت‌بهشت در کانون فرهنگی و هنری قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قائم‌شهر در بخش‌های مختلف فرهنگی، عبادی و ورزشی، به دو شیوه آموزشی و مسابقه‌ای برگزار می‌شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کوچکسرا قائم‌شهر اظهار کرد: قرائت نهج‌البلاغه و طرح مسابقه از این کتاب ارزشمند، اقامه نماز، قرائت نماز و شرکت در نماز جماعت حداقل دومرتبه در هر هفته، سؤالات شرعی از چهل حدیث حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه)، قرائت قرآن، آشنایی با صحیفه سجادیه، خواندن تفسیر کوتاه «اهدائی از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد»، ورزش والیبال و تیراندازی باکمان و تفنگ، هشت بخش طرح دائمی هشت‌بهشت هستند.

وی با اشاره به ثبت باشگاه ورزشی مسجد قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کوچکسرا قائم‌شهر در اداره امور جوانان و تربیت‌بدنی، بیان کرد: این باشگاه در سه رشته ورزشی تکواندو، کاراته و والیبال، هنرجو می‌پذیرد.

نظری تصریح کرد: اعضای مسجد، پایگاه مقاومت بسیج و کانون با یکدیگر تعامل و همکاری خوبی دارند .

وی ابراز کرد: علاقه‌مندان به‌سلامت جسم و جان از رشته‌های مختلف ورزشی، استقبال می‌کنند و علاوه بر کلاس‌های اوقات فراغت کانون در تابستان در فصول دیگر سال نیز از این کلاس‌های ورزشی، در این کانون دایر است.

نظری از برگزاری کلاس آموزش تخصصی قرآن در رشته‌های تفسیر، تجوید، ترتیل و قرائت قرآن خبر داد و افزود: کلاس آموزش نقاشی نیز در این کانون، دایر است که علاقه‌مندان به وادی هنر با حضور در این کلاس‌ها به یادگیری این رشته، می‌پردازند.

نظری یادآور شد: کانون فرهنگی و هنری قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کوچکسرا قائم‌شهر در مناسبت‌های ملی و مذهبی، برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند و اقشار مختلف مردم در این برنامه‌ها، شرکت گسترده‌ای دارند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج