جمعیت الوفاق به مبارزه با استبداد و فساد ادامه می‌دهد


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir) به نقل از العهد، جمعیت الوفاق بحرین با انتشار...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از العهد، جمعیت الوفاق بحرین با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت هجدهمین سالروز تاسیس آن اعلام کرد: با همراهی ملت بحرین و نیرو‌های پویا به مبارزه با استبداد و فساد ادامه می‌دهیم.

جمعیت الوفاق که فعالیت آن هفتم نوامبر سال ۲۰۰۱ آغاز شده است، تصریح کرد: این جمعیت در نتیجه مبارزات ملی طولانی طی چند دهه، تاسیس شده است.
جمعیت الوفاق با اعلام پایبندی به میهن، بر علاقمندی کامل به ماهیت عربی، تمامیت ارضی، استقلال و حاکمیت بحرین، حفظ بافت ملی متنوع، زندگی مشترک، روابط ریشه دار و مستحکم آن با کشور‌های عربی حوزه خلیج (فارس) و روابط متعادل آن با جهان تاکید کرد. این جمعیت همچنین بر دیدگاه ملی، اسلامی و موضع ثابت خود در قبال حفظ اموال عمومی، دارایی‌های دولتی و شخصی و عدالت در توزیع ثروت، حفظ کرامت و حقوق بشر برای همه شهروندان بحرینی و منافع آن‌ها و در پیش گرفتن معیار‌های حکومت خوب و مناسب، تکثرگرا، رقابتی، شایسته و مسئولیت پذیری حاکمان و مسئولان تاکید کرد.
جمعیت الوفاق همچنین بر طرح ملی و فراگیر خود که در بسیاری از اسناد، بیانیه‌ها درباره شراکت واقعی سیاسی مطرح کرده است، تاکید کرد؛ شراکتی که با حقوق ملت مصون می‌ماند و از طریق آن آزادی میهن حفظ می‌شود. این جمعیت مخالف آل خلیفه بر ضرورت حفظ هویت ملی و رد تجارت با میهن از طریق اعطای تابعیت سیاسی، تصرف زمین‌ها و تسلط بر اموال و ثروت‌های ملی با غصب و غارت تاکید و اعلام کرد: این مسئله خواسته اصلی مردم است و هر چقدر حکومت در این زمینه تخلف و سرپیچی کند، عقب نشینی در این زمینه وجود ندارد.
جمیعت الوفاق در ادامه این بیانیه تصریح کرد: برنامه ما در مبارزه با فساد، اصلاح مسیر نظام و بازگرداندن آن به مسیر درست در راستای بالا بردن سطح زندگی شهروندان، پیشرفت در زمینه استخدام، سرمایه گذاری، پرداخت حقوق کارکنان دولت، ارتباط استخدام با روند آموزشی و همچنین ارتقای سطح اقتصادی، محیط کار و تجارت و ایجاد فرصت‌های راهبردی برای کاهش وابستگی به نفت به عنوان تقریبا تنها منبع درآمد است.
این جمعیت با ابلاغ درود و احترام به ملت بزرگ بحرین، از نقش شیخ علی سلمان دبیر کل این جمعیت که هرآنچه در اختیار داشت برای خدمت به مردم به کار برد، قدردانی کرد و نقش نیرو‌های ملی تاثیر گذار را در مسیر مبارزه برای تحقق این اهداف ستود. جمعیت الوفاق در پایان این بیانیه تاکید کرد: ما همچنان براساس رویکرد ملی مستحکم و مبتنی بر دفاع از حقوق مردم، در کنار مردم و نیرو‌های پویای آن به طرح خود برای مبارزه با فساد ادامه می‌دهیم و با پروژه تخریب و ویرانگری که رژیم دیکتاتور و حکومت استبدادی برای به حاشیه راندن شهروندان، سرقت اموال عمومی و تبدیل نهاد‌ها به بخش‌هایی برای خدمت به دیکتاتوری و دستکاری قانون در پیش گرفته است، مقابله می‌کنیم.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب