پزشکی‌قانونی نیازمند تجهیزات است


پزشکی‌قانونی نیازمند تجهیزات است

همدان- ایرنا- معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی‌قانونی کشور گفت: این سازمان نیازمند تجهیزات با فناوری بالا بوده که تامین آن نیاز به خدمات پشتیبانی دارد.

سید امیرحسین مهدوی روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید پزشکی قانونی همدان اظهار داشت: با توجه به تحریم برای تامین برخی از تجهیزات نیازمند حمایت مالی بیشتری هستیم.

وی گفت: پزشکی قانون همدان دارای سرمایه نیروی انسانی توانمند و تجهیزات به روز بوده به گونه‌ای که می‌تواند بخشی از نیازهای سایر استان ها به جز ژنتیک را فراهم کند.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه مسئولان پزشکی قانونی باید در نهضت خدمت‌رسانی به مردم پیشگام باشند اظهار داشت: هیچ بهانه‌ای برای پایین آوردن کیفیت خدمات‌رسانی به مردم قابل قبول نیست.

مهدوی افزود: با توجه به وجود نیروی مناسب و تجهیزات، کارشناسی پرونده ها باید با کیفیت بالا صورت گیرد همچنین در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمت به شهروندان باید تلاش کرد.

پزشکی قانونی با مصوبه مجلس در سال ۷۲ به عنوان سازمان مستقل فعالیت خود را آغاز کرد و انجام امور پزشکی به منظور اجرای عدالت رویکرد این سازمان قرار گرفت.

علی احسان صالح به مدت ۱۴ سال مسئولیت پزشکی قانونی همدان را بر عهده داشت همچنین آرتین کمالی پیش از این مدیرکل پزشکی قانونی تبریز بود.

در این آیین آرتین کمالی به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی همدان معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ کیارش چی میشه بعدت