برگزاری کارگاه سواد رسانه ای در فارس


برگزاری کارگاه سواد رسانه ای در فارس

سرپرست معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با همکاری سازمان صدا و سیما استان فارس از برگزاری کارگاه 2 روزه سواد رسانه ای در تاریخ 22 و 23 آبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مریم دل افکار» با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح سواد رسانه ای طلاب و جایگاه مهم ارتباطات در دنیای امروز گفت: هدف از برگزاری کارگاه سواد رسانه ای، آشنایی با تعریف، ضرورت سواد رسانه، مخاطب شناسی، اثرات رسانه بر جسم، روح و روان، نشانه شناسی و تحلیل نماد ها و لزوم تفکیک تولیدات رسانه ای از یکدیگر است.

سرپرست معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران فارس افزود: این کارگاه که با حضور اساتید مبرز سازمان صدا و سیما برگزار می شود به دیگر ابعاد وجنبه های مختلف سواد رسانه نیز خواهد پرداخت.

وی تاکید کرد: از میان مهم ترین رسالت های حوزه های علمیه خواهران می توان به موضوع تربیت اشاره کرد که در ضمن آن طلاب مبلغ دینی ناگریز به کسب مهارت های ذائقه ساز و جذاب برای تربیت دینی نسل جوان می شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران فارس، همچنین از اختصاص 15 درصدی سهمیه جذب طلاب شرکت کننده در این کارگاه در زمینه های «کارشناس» و «کارشناس مجری» توسط سازمان صدا و سیمای مرکز استان فارس در صورت احراز کلیه شرایط و قبولی در مصاحبه خبر داد.

پایان پیام/664

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزندآوری و تربیت فرزندان صالح در اولویت بانوان قرار گیرد/برای تحقق «بیانیه گام دوم انق...